انتقال سریع‌تر خون با کمک پهپادها

در سال های اخیر، پهپادها یا هواپیماهای کوچک بدون سرنشین وارد بخش های مختلفی شده اند اما پروژه جدید پژوهشگران بر انتقال خون با کمک پهپادها معطوف شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان خون مورد نیاز بیماران را به آنها منتقل کرد. این محصول در حالت مفهومی و طرح اولیه به سر می برد تا تحقیقات بیشتری انجام و این بتواند به خروجی نهایی دست پیدا کند. اجرایی شدن این طرح می تواند خون مورد نیاز بیمارستان ها در روستاها یا نقاط دور را تامین کند.

تاریخ ویرایش: 13 مرداد ماه 1394

پژوهشگران دانشگاه «جان هاپکینز» در جدیدترین پروژه تحقیقاتی خود به دنبال استفاده از پهپادها برای انتقال سریع تر خون به بیماران هستند.

انتقال سریع‌تر خون با کمک پهپادها

به گزارش خبرگزاری مهر، در سال های اخیر، پهپادها یا هواپیماهای کوچک بدون سرنشین وارد بخش های مختلفی شده اند اما پروژه جدید پژوهشگران بر انتقال خون با کمک پهپادها معطوف شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان خون مورد نیاز بیماران را به آنها منتقل کرد. این محصول در حالت مفهومی و طرح اولیه به سر می برد تا تحقیقات بیشتری انجام و این بتواند به خروجی نهایی دست پیدا کند. اجرایی شدن این طرح می تواند خون مورد نیاز بیمارستان ها در روستاها یا نقاط دور را تامین کند.

انتقال سریع‌تر خون با کمک پهپادها

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید