رییس مرکز ملی فضایی منصوب شد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر منوچهر منطقی را به عنوان «رییس مرکز ملی فضایی» منصوب کرد. دکتر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌ و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری  را در کارنامه فعالیت خود دارد.

تاریخ ویرایش: 1 مهر ماه 1394

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر منوچهر منطقی را به عنوان «رییس مرکز ملی فضایی» منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری؛‌ طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، دکتر منوچهر منطقی را به سمت ریاست مرکز ملی فضایی ایران منصوب کرد.

منوچهر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی ایران شد

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«با عنایت به حکم 104638 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر تشکیل مرکز ملی فضایی و نظر به مراتب تعهد، توانمندی‌ها و سوابق مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رییس مرکز ملی فضایی منصوب می‌گردید.

لازم است در اداره مرکز ملی فضایی با هدف هماهنگی، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مربوط در مراکز علمی تحقیقاتی و با رعایت قوانین و مقررات، اهتمام لازم صورت پذیرد.

ضمناً شایسته است از خدمات ارزنده و درخشان جناب آقای دکتر جهانگیر جدی، که در نهایت تعهد و تخصص و با پشتکار وصف‌ناپذیر نسبت به راه‌اندازی مرکز ملی فضایی اقدامات لازم را مبذول نمودند، تشکر را به‌عمل آورم و برای ایشان از خداوند منان توفیقات روزافزون را خواستارم.»

گفتنی است، دکتر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌ و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری  را در کارنامه فعالیت خود دارد.

به گزارش تابناک، سایت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در خبری به عنوان «مسئولیت جدید دکتر منطقی» آورده است:

«نظر به اهمیت صنایع هوایی با رویکرد تجاری و ضرورت تدوین راهبرد این مهم در چارچوب سند جامع هوافضای کشور که به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و با توجه به تجارب علمی و عملی دکتر منوچهر منطقی با موافقت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ایشان مأموریت داده شد، با استفاده از امکانات وزارت خانه های دفاع، صنعت و معدن ، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و با همکاری خطوط هوایی کشور و بهره گیری از تجارب شرکت ها و مجموعه های صاحب نام بین المللی ، ضمن بررسی ، شناسایی و ساماندهی توانمندی های کشور در حوزه صنایع هوانوردی غیر نظامی ، نسبت به تحقق سند یاد شده و توسعه فناوری و زیر ساخت های طراحی و ساخت سامانه های هوایی براساس فناوری های روز دنیا وارتقاء ناوگان حمل و نقل تجاری کشور اقدام لازم را بعمل آورند.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید