همکاری ستاد صنایع دانش‌بنیان هوایی با آموزش و پرورش برای توسعه دانش هوایی

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی: برای توسعه دانش هوایی از اردیبهشت ماه یک تفاهم‌نامه‌ای را با آموزش و پرورش امضاء کرده‌ایم تا یک‌سری دانش‌سراهای هوایی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش کشور برگزار شود.

تاریخ ویرایش: 4 مهر ماه 1394

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای توسعه دانش هوایی از اردیبهشت ماه یک تفاهم‌نامه‌ای را با آموزش و پرورش امضاء کرده‌ایم تا یک‌سری دانش‌سراهای هوایی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش کشور برگزار شود.
 
وی در ادامه تأکید کرد: در این گونه دانش‌سراها دو کار اساسی انجام می‌شود یکی دانش‌آموزان با اصول طراحی آشنا می‌شوند و دیگری طراحی‌هایی که این دانش‌آموزان انجام داده‌اند تست می‌شود که آیا درست است یا خیر، درست نیست.
 
منطقی تصریح کرد: با ایجاد یک‌سری تجهیزات به دنبال آن هستیم تا بفهمیم نتیجه‌ی طراحی که انجام داده‌ایم چگونه است.
 
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی تأکید کرد: امیدوار هستیم با همکاری آموزش و پرورش تا پایان امسال حداقل دو تا از این مراکز را در کشور راه بیندازیم همچنین در صورت امکان این مراکز در استان‌ها نیز راه‌اندازی می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که این مراکز در کدام استان‌ها قرار است راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: این مراکز در تهران است ولی اینکه در کجا قرار خواهند گرفت مشخص نیست و قرار است آموزش و پروش محل این مراکز را مشخص کند تا این کار را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید