ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه هاي هوافضايي دانشگاه صنعتي شريف، 1394

ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی با تلاش قطب علمی سامانه‌های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در روزهای 15 و 16 بهمن‌ماه 1394 در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

تاریخ ویرایش: 28 مهر ماه 1394

ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی و ۹ گرایش بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد در راستای آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با فرآیندهای طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی، ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی را برگزار کند.

این مسابقه در ۹ گرایش طراحی و ساخت گلایدر (هواسر)، طراحی و ساخت هاورکرافت (هواناو)، طراحی و ساخت راکت با محموله قابل بازیابی، طراحی و ساخت مکانیزم بازیاب محموله فضایی، طراحی و ساخت سفینه ماه‌نشین، طراحی و ساخت ریزهواناو، طراحی و ساخت ربات مریخ نورد، طراحی و ساخت راکت کبریتی و دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان برگزار می شود.

ثبت نام در این دوره از مسابقات از ‌۲۰ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ دی‌ماه ادامه دارد.

تقویت بنیه علمی و دخیل کردن دانش آموزان و دانشجویان کشور در حوزه هوافضا، رشد فرهنگ عمومی مهندسی، آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی هوافضا، فرآیندهای طراحی و ساخت مهندسی، بروز خلاقیت‌های فردی، آشنایی با کارگروهی و ایجاد درک صحیح از استعدادها و علایق، گسترش فرهنگ کارگروهی، شناسایی طرح‌های برتر و معرفی آن به صنایع مربوطه از اهداف این مسابقه است.

ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی با تلاش قطب علمی سامانه‌های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای آکاهی بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.ceas.sharif.ir/asdc مراجعه کنند.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب