راه‌اندازی پروازهای ارزان قیمت یورووینگز به ایران

شرکت یورووینگز وابسته به شرکت لوفت‌هانزا که پروازهای ارزان‌قیمت‌تری ارائه می‌دهد، در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی خود اعلام کرد خدمات هفتگی خود را از اواخر ماه مارس 2016 (اوایل فروردین 95) از فرودگاه «کلن بن» به مقصد تهران آغاز می‌کند.

تاریخ ویرایش: 10 آبان ماه 1394

شرکت هواپیمایی «یورووینگز» آلمان با آغاز پروازهایی به مقصد تهران، جدیدترین شرکت هواپیمایی است که ارائه خدمات هوایی به یکی از پایتخت های تجاری اصلی آسیا را اعلام می کند.

به گزارش ایرنا، شرکت یورووینگز وابسته به شرکت لوفت هانزا که پروازهای ارزان قیمت تری ارائه می دهد، در پایگاه اطلاع رسانی رسمی خود اعلام کرد خدمات هفتگی خود را از اواخر ماه مارس 2016 (اوایل فروردین 95) از فرودگاه «کلن بن» به مقصد تهران آغاز می کند و ازماه مه 2016 پروازهای خود را به دوبار درهفته (روزهای سه شنبه و پنجشنبه ) افزایش خواهد داد.

راه‌اندازی پروازهای ارزان قیمت یورووینگز به ایران

شرکت یورووینگز در این مسیر پروازی ازهواپیمای ایرباس ای.330 استفاده می کند .

هفته گذشته شرکت لوفت هانزا و «اوسترین ایرلاینز» (هواپیمایی اتریش) دیگر شرکت وابسته به لوفت هانزا ، برنامه هایی برای پروازهای جدید به ایران در بحبوحه افزایش تقاضای سفر به این کشور اعلام کردند.

لوفت هانزا پروازهایی از مونیخ به مقصد تهران راه اندازی می کند و برای پروازهای خود ازفرانکفورت به تهران نیز ازتابستان 2016 بجای هواپیماهای ایرباس ای.340 از هواپیماهای بویینگ 747 استفاده خواهد کرد.

شرکت اوسترین ایرلاینز نیز روزانه دو پرواز از وین به مقصد تهران خواهد داشت که پرواز دوم روزانه از 11 مارس 2016 آغاز می شود.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب