برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای دانش آموزی در ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران

از تمامی مدارس دعوت به عمل می آید تا جهت آشنایی دانش آموزان با حوزه های مختلف صنعت هوافضا با تشکیل تیم‌های دانش آموزی ضمن بازدید از نمایشگاه، از برنامه های تفریحی-آموزشی مستقر در نمایشگاه نیز استفاده نمایند.

تاریخ ویرایش: 26 آبان ماه 1394

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در هفته نخست آذرماه میزبان جامعه هوافضایی کشور خواهد بود. این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی بخش‏های مختلف فعال در حوزه هوایی و فضایی ایران اسلامی می‏باشد که امسال در ششمین سال برگزاری میزبان شرکت‏ کنندگانی از کشورهای اروپایی شامل فرانسه، بلژیک، روسیه، آلمان، جمهوری چک و … خواهد بود. در این رویداد ملی مهمترین دستاوردهای بخش‏های مختلف صنعت هوایی، هوانوردی و فضایی کشور به نمایش در می‏ آید و علاوه بر شرکت‏های خصوصی فعال در این زمینه تمامی سازمان‏ها و نهادهای دولتی مسئول بخش هوافضای کشور مشارکت فعال خواهند داشت. به عبارتی این نمایشگاه را می‏ توان ویترینی کامل از توانمندی‏های هوایی و فضایی کشور عزیزمان دانست که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در تعاملات بین‏ المللی در کنار برخی از شرکت‏های نام ‏آشنای بین‏ المللی از جلوه بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

برای استفاده حداکثری طیف متنوع مخاطبان این نمایشگاه برنامه‏ ریزی دقیقی انجام شده است. تورهای دانش‏ آموزی با هدف آشنایی آینده ‏سازان این مرز و بوم با دستاوردهای یکی از مهمترین حوزه‏ های دانش و فناوری بومی ایران اسلامی برگزار خواهد شد. برای ساماندهی بهتر این فعالیت، دبیرخانه ویژه تورهای دانش‏ آموزی راه‏ اندازی شده است.

بدین ترتیب از تمامی مدارس دعوت به عمل می آید تا جهت آشنایی دانش آموزان با حوزه های مختلف صنعت هوافضا با تشکیل تیم های دانش‌آموزی ضمن بازدید از نمایشگاه، از برنامه های تفریحی-آموزشی مستقر در نمایشگاه نیز استفاده نمایند تا آینده سازان این مرز و بوم از نزدیک با این صنعت آشنا و با بزرگمردان این عرصه ملاقات داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای http://tehranairshow.com مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید