سمینارهای تخصصی ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

عناوین و زمان بندی سخنرانی های تخصصی در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران (آذر 94) اعلام گردید. مهلت نام‌نویسی تا تاریخ یکم آذرماه 1394 می‌باشد.

تاریخ ویرایش: 27 آبان ماه 1394

عناوین و زمان بندی سخنرانی های تخصصی در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران (آذر 94) اعلام گردید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید. مهلت نام‌نویسی تا تاریخ یکم آذرماه 1394 می‌باشد.


Engine MRO Opportunity and Challenges
 Marko Niffka
Business Development Director, MTU Aeroengines
زمان: چهارشنبه 4 آذر ماه از ساعت 14 الی 16
 

 Survey on new Technologies and Methods in
Surface Treatment for Aerospace Industry
 Jean-Marc BRULE
CEO, CMI Beugin
زمان: پنجشنبه 5 آذر ماه از ساعت 14 الی 16

 

مفاهیم و روند استاندارد سازی در هوانوردی نظامی
مهندس فرج الله کریمی مجد
زمان: جمعه 6 آذر ماه از ساعت 14 الی 16

معرفی نمایشگاه

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در هفته نخست آذرماه 94 میزبان جامعه هوافضایی کشور خواهد بود. این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی بخش‏های مختلف فعال در حوزه هوایی و فضایی ایران اسلامی می‏باشد که امسال در ششمین سال برگزاری میزبان شرکت‏ کنندگانی از کشورهای اروپایی شامل فرانسه، بلژیک، روسیه، آلمان، جمهوری چک و … خواهد بود. در این رویداد ملی مهمترین دستاوردهای بخش‏های مختلف صنعت هوایی، هوانوردی و فضایی کشور به نمایش در می‏ آید و علاوه بر شرکت‏های خصوصی فعال در این زمینه تمامی سازمان‏ها و نهادهای دولتی مسئول بخش هوافضای کشور مشارکت فعال خواهند داشت. به عبارتی این نمایشگاه را می‏ توان ویترینی کامل از توانمندی‏های هوایی و فضایی کشور عزیزمان دانست که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در تعاملات بین‏ المللی در کنار برخی از شرکت‏های نام ‏آشنای بین‏ المللی از جلوه بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید