اتحادیه صنایع هوایی و فضایی جهان اسلام راه‌اندازی می شود

امین سالاری که در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی در تهران سخن می‌گفت اظهار داشت: اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور با 192 شرکت خصوصی عضو در ششمین نمایشگاه صنایع هوایی حضور دارد.

تاریخ ویرایش: 5 آذر ماه 1394

رییس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران از ایجاد اتحادیه صنایع هوایی و فضای کشورهای جهان اسلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا،‌ امین سالاری که در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی در تهران سخن می‌گفت اظهار داشت: اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور با 192 شرکت خصوصی عضو در ششمین نمایشگاه صنایع هوایی حضور دارد.

وی با اشاره به ایجاد فضای مناسب برای توسعه روابط بین‌الملل خاطرنشان کرد: با گشایش‌های بین‌المللی صورت گرفته امیدواریم که این نمایشگاه بتواند شروع خوبی برای فعالیتهای بین‌المللی باشد.

سالاری با اشاره به توانمندی‌های کشور در بخش‌های مختلف هوایی و هوانوردی گفت: شرکتهای فعال در حوزه هوایی کشور توانمندی‌هایی در زمینه ساخت انواع قطعات موتور، بدنه و بخش‌های اویونیک هواپیما دارند که امیدواریم این نمایشگاه عرصه‌ای برای آشنایی جامعه با این توانمندی‌ها باشند.

رییس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه شرکتهایی از کشورهای بلژیک، آلمان، انگلستان، روسیه، چین و اردن حضور پیدا کردند که هدف از حضور این کشورها انتخاب شرکای خود در ایران است.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نمایشگاه بتواند جایگاه ایران را در زنجیره ارزش افزوده صنایع هوایی جهانی ارتقاء دهد.

سالاری گفت: این اتحادیه در تلاش است تا اتحادیه صنایع هوایی و فضایی جهان اسلام را پایه‌گذاری کند که برای این منظور مذاکرات و تعاملاتی را با اتحادیه‌های هوایی و فضایی کشورهای جهان اسلام آغاز کرده ایم.

سالاری تصریح کرد: با ایجاد این اتحادیه امیدواریم در آینده شاهد همکاری‌های بیشتر کشورهای جهان اسلام در حوزه هوایی و فضایی باشیم.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید