پانزدهمین کنفرانس بین المللی هوافضا برگزار شد

این کنفرانس بین المللی با هدف پرداختن به نیازمندی‌های صنعت هوانوردی، تقویت زیرساختهای این صنعت و چالش‌های توسعه صنایع هوافضا و با حمایت انجمن هوافضای ایران، سازمان فضایی ایران، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع هوافضا و وزارتخانه های راه و علوم برپا شده است.

تاریخ ویرایش: 11 اسفند ماه 1394

پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران با رویکرد صنایع هوایی، امروز سه شنبه 11 اسفند 94 در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، آغاز شده است و تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش مهر، این کنفرانس بین المللی با هدف پرداختن به نیازمندی‌های صنعت هوانوردی، تقویت زیرساختهای این صنعت و چالش‌های توسعه صنایع هوافضا و با حمایت انجمن هوافضای ایران، سازمان فضایی ایران، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع هوافضا و وزارتخانه های راه و علوم برپا شده است.

براساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس علمی، ۸۰۰ مقاله به این کنفرانس ارائه شد و در نهایت ۳۲۷ مقاله برای ارائه شفاهی و ۱۶۶ مقاله برای پوستر مورد انتخاب و تایید هیات علمی کنفرانس قرار گرفت.

در کنفرانس بین المللی هوافضای ایران، کشورهای ترکیه، شیلی، آرژانتین، روسیه، مالزی، اوکراین، قبرس و رومانی حضور داشتند و مقاله ارائه می‌کنند.

در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاهی از دستاوردهای مراکز علمی تحقیقاتی کشور در حوزه فناوری فضایی در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، برپا شده است.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید