ابداع شیوه ای برای کنترل هواپیماهای بدون سرنشین

سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا نوعی هواپمای بدون سرنشین با نام «SkyTracker» را تولید کرده اند که با گشت زنی در اطراف فرودگاهای این کشور اقدام به شناسایی دیگر هواپیماهای بدون سرنشین می کند.

تاریخ ویرایش: 11 اسفند ماه 1394

دولت آمریکا برای مقابله با روند روز افزون استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و خطر آفرین بودن آنها سیستم جدیدی را برای کنترل آنها ابداع کرده است.

به گزارش مهر، سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا نوعی هواپمای بدون سرنشین با نام «SkyTracker» را تولید کرده اند که با گشت زنی در اطراف فرودگاهای این کشور اقدام به شناسایی دیگر هواپیماهای بدون سرنشین می کند.

ابداع شیوه ای برای کنترل هواپیماهای بدون سرنشین

از آنجا که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در اطراف فرودگاه ها موجب خطراتی برای ایرلاین ها می شود، این هواپیمای بدون سرنشین ساخت شده است و مراحل اولیه تست خود را با موفقیت گذرانده است.

از ویژگی های «SkyTracker» این است که با داشتن دوربین و ردیاب قادر به شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین در برد بالا است و نکته قابل توجه این است که می تواند آنها را بر روی زمین و بدون قرار گرفتن در باند فرودگاه،  فرود آورد.

دولت آمریکا سال گذشته میلادی قانونی را تحت عنوان «ثبت اجباری هواپیمای بدون سرنشین» برای کنترل آنها در آسمان این کشور وضع کرد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید