موسسه پژوهش‌های هوافضای کره جنوبی (KARI)

موسسه پژوهش‌های هوافضای کره جنوبی (KARI) در 10 اکتبر 1989 به عنوان یک موسسه تحقیقات هوافضای ملی با هدف کمک به توسعه محکم اقتصاد ملی و ارتقا سطح زندگی ملی از طریق اکتشاف جدید، پیشرفت های فناوری، توسعه و انتشار در زمینه علوم و فناوری هوافضا تاسیس شد.

تاریخ ویرایش: 28 تیر ماه 1395

موسسه پژوهش‌های هوافضای کره جنوبی (به انگلیسی: Kore Aerospace Research Institute) که با نام کوتاه کاری (KARI) شناخته می‌شود، در 10 اکتبر 1989 به عنوان یک موسسه تحقیقات هوافضای ملی با هدف کمک به توسعه محکم اقتصاد ملی و ارتقا سطح زندگی ملی از طریق اکتشاف جدید، پیشرفت های فناوری، توسعه و انتشار در زمینه علوم و فناوری هوافضا تاسیس شد. از زمان آغاز به کار آن، KARI موفقیت های مهمی را با وجود تاریخچه کوتاه خود بدست آورده است. به عنوان مثال فناوری ماهواره پیشرفته و ایمن برای توسعه ماهواره های چند منظوره، اولین پرتابگر فضایی توسعه یافته کره به نام Naro و تاسیس مرکز فضایی NARO و دستیابی به فناوری هوانوردی از طریق برنامه هلیکوپتر کره و حامل هوایی بدون سرنشین از جمله این موفقیت ها بود.

آرم (لوگو) موسسه پژوهش‌های هوافضای کره جنوبی (KARI)

برنامه آینده KARI ، ایجاد توانمندی برای پرتاب بومی، تقویت امنیت ملی و خدمات عمومی، فناوری برنامه های کاربردی و اطلاعات ماهواره ای صنعتی، اکتشاف ماه با فناوری بومی و توسعه فناوری فضایی هسته ای، هواپیماهای به روز با بهره وری بالا و دوست با محیط زیست به منظور تحقق بخشیدن به آرمان ها و ارزش هایی که کره در خصوص فضا و فراتر از آن دارد، می باشد.

موسسه پژوهش‌های هوافضای کره جنوبی (KARI)

تارنمای موسسه: www.kari.re.kr

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید