بریتانیا فرودگاه فضایی می سازد

به رغم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و آغاز چالش های علمی این کشور اما حالا خبر می رسد که مقامات عالی رتبه این کشور رایزنی های لازم برای راه اندازی یک فرودگاه فضایی را آغاز کرده اند. به این منظور دولت بریتانیا قراردادهایی را با ۵ غول عرصه هوافضا منعقد کرده تا آنها طرح های قابل اجرای خود در زمینه ساخت یک فرودگاه فضایی را ارائه کنند.

تاریخ ویرایش: 29 تیر ماه 1395

بریتانیا در نظر دارد با همکاری بزرگترین شرکتهای متخصص در عرصه هوا و فضا یک فرودگاه فضایی بسازد.

به گزارش مهر، به رغم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و آغاز چالش های علمی این کشور اما حالا خبر می رسد که مقامات عالی رتبه این کشور رایزنی های لازم برای راه اندازی یک فرودگاه فضایی را آغاز کرده اند.

به این منظور دولت بریتانیا قراردادهایی را با ۵ غول عرصه هوافضا منعقد کرده تا آنها طرح‌های قابل اجرای خود در زمینه ساخت یک فرودگاه فضایی را ارائه کنند.

بریتانیا فرودگاه فضایی می سازد

گفته می شود این فرودگاه فضایی با هدف استفاده سیستمهای پرتابی مداری یا زیرمداری به کار گرفته خواهد شد. از این ۵ شرکت، سه مورد در خاک آمریکا فعالیت دارند و به همین دلیل پیش بینی می شود همکاری گسترده ای در بحث قوانین میان بریتانیا و آمریکا صورت گیرد.

این قراردادها که مجموعا ۲ میلیون دلار ارزش دارند با ۵ شرکت زیر منعقد شده است:

بریتانیا چشم‌انداز وسیعی را برای این پروژه در نظر گرفته است که مهمترین هدف آن بهره برداری‌های تجاری از چنین پروژه ای عنوان شده است.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید