کنفرانس «کاربرد کامپوزیت در صنعت ایران»، بهمن 95

دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران به همراه آزمایشگاه تحقیقاتی کامپوزیت، «همایش کاربرد کامپوزیت در صنایع ایران» را در تاریخ‌های 6 و 7 بهمن 1395 برگزار می‌نماید.

تاریخ ویرایش: 2 شهریور ماه 1395

امروزه استفاده از کامپوزیت‌ها در صنایع مختلف به علت مزایای منحصر به فرد آنها همانند خواص مکانیکی و استحکامی بالا، وزن پایین، مقاومت در برابر خوردگی، فرکانس طبیعی بالا و عمر مناسب در برابر پدیده خستگی رونق خاصی پیدا کرده‌است.  توسعه فرآیندهای تولید نیز موجبات تولید قطعات کامپوزیتی مبتنی بر زمینه پلیمر را به گونه‌ای بسیار ارزانتر و کارآمدتر از سایر کامپوزیت‌ها فراهم نموده‌اند. کامپوزیت‌های پایه پلیمری به عنوان مهمترین گروه کامپوزیت‌ها در طیف گسترده‌ای از صنایع مختلف بکار گمارده می‌شوند. قلمرو کاربرد این دسته از کامپوزیت‌ها تنها به صنایع رده بالایی همچون صنایع هوا-فضا و نظامی محدود نشده، حتی در ساخت وسایل خانگی، وسایل ورزشی و قطعات رده پایینی همچون وسایل بهداشتی نیز استفاده می‌شوند.

کنفرانس «کاربرد کامپوزیت در صنعت ایران»، بهمن 95

هدف اصلی از برگزاری کنفرانس علمی-صنعتی «کاربرد کامپوزیت در صنعت ایران»، ایجاد فضای مناسبی برای تبادل اطلاعات، یافته‌ها و رایزنی در خصوص همکاری مشترک بین صنعت و دانشگاه می‌باشد. بدون شک، توسعه کاربردی صنایع کامپوزیت نیازمند توجه جدی به بحث تحقیق و توسعه کاربردی در این بخش و در راستای نیاز بخشهای مختلف صنعتی می‌باشد.

توسعه همه‌جانبه و یکپارچه فناوری کامپوزیت به عنوان یکی از صنایع پیشرفته کلیدی و زیربنایی، نیازمند تحلیل و تعمق چالش‌های در پیش‌روی این فناوری در حوزه‌های مختلف علم و فناوری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌باشد. از این رو، به منظور ایجاد فرصتی برای تشریک مساعی دولتمردان و سیاستگذاران، صاحبان صنایع و دانشگاهیان فعال در این حوزه، دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران به همراه آزمایشگاه تحقیقاتی کامپوزیت، «همایش کاربرد کامپوزیت در صنایع ایران» را در تاریخ‌های 6 و 7 بهمن 1395 برگزار می‌نماید.

تاریخ‌های مهم:

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: 1395-08-25
تاریخ اعلام نتیجه داوری چکیده مقالات: 1395-09-05
آخرین مهلت ارسال مقالات کامل: 1395-09-20
تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات: 1395-10-05
آخرین مهلت ثبت نام: 1395-10-15
تاریخ شروع کنفرانس: 1395-11-06
تاریخ پایان کنفرانس: 1395-11-07

تارنمای همایش: irancomp.ut.ac.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
واژه‌های کلیدی :