پرواز نمایشی سوخوهای روسی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش

در نمایشگاه امسال بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، مالزی ، انگلستان ، روسیه ، ترکیه ، آمریکا و ژاپن و فرانسه حضور دارند که فرصت مناسبی برای انجام تعامل و همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم است.

تاریخ ویرایش: 27 آبان ماه 1395

دبیر هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش با بیان اینکه سوخوهای روسی برای اولین بار در آسمان ایران پرواز نمایشی خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت مرتبط با صنعت هوایی از کشورهای اروپایی و آسیایی حضور دارند.

به گزارش ایلنا، بیژن بنکدار در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی در کیش با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه سابقه ۱۵ ساله دارد، گفت: از ۱۵ سال گذشته بیشتر در عرصه صنایع هوایی و هوانوردی در جزیره کیش در قلب خلیج فارس بنیان گذاشته شد.

پرواز نمایشی سوخوهای روسی در هشتمین نمایشگاه هوایی کیش

وی ادامه داد: هر دو سال یک بار علیرغم وجود فشارهای بین المللی و تحریم‌های نابجا این نمایشگاه تکرار شد و این نمایشگاه امروز به صحنه اقتدار و غرور ملی تبدیل شده است.

بنکدار ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، مالزی ، انگلستان ، روسیه ، ترکیه ، آمریکا و ژاپن و فرانسه حضور دارند که فرصت مناسبی برای انجام تعامل و همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امسال در نمایشگاه هوایی کیش برای نخستین بار پس از انقلاب شاهد عملیات نمایشی شوالیه‌های روسی و بالستیک شامل ۵ فروند سوخو شامل ۶ هواپیمای جت خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور قدرتمند جنگنده‌های خود پروازهای نمایشی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب