دکتر مرتضی براری رئیس جدید سازمان فضایی ایران / مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان فضایی برگزار شد

مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از زحمات دکتر محسن بهرامی در مدت زمان تصدی ریاست سازمان فضایی ایران، حکم انتصاب دکتر مرتضی براری رییس جدید سازمان را به ایشان ابلاغ کردند.

تاریخ ویرایش: 3 دی ماه 1396

به گزارش روابط عمومی سازمان فضایی ایران: در همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز یکشنبه 3 دیماه در محل سالن شهید قندی برگزارشد، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از زحمات دکتر محسن بهرامی در مدت زمان تصدی ریاست سازمان فضایی ایران، حکم انتصاب دکتر مرتضی براری رییس جدید سازمان را به ایشان ابلاغ کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حرکت به سمت کاربردی شدن فناوری فضایی و خدمت رسانی به جامعه را از ماموریت های اصلی سازمان فضایی ایران برشمردند.

دکتر مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران

دکتر مرتضی براری

مرتضی براری در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۴۹ در بابلسر متولد شد. دکتر براری یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر محسوب می شود. از دیگر سمت های اجرایی وی می توان موارد ذیل را نام برد؛ دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران در سال ۱۳۸۸، معاون امور دانشگاه ها و صنعت در نخستین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و چهاردهمین نشست سران مخابراتی کشورهای عضو سازمان عملکردی اقتصادی اکو در ۱۵ مهرماه ۱۳۹۱،‌ دبیر کمیته رمز در سال ۱۳۹۱، قائم مقام وزیر در امور فناوری و بین الملل و معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۲. دکتر براری در تاریخ ۱ خردادماه ۱۳۹۱ به سمت سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران منصوب شد و تا سال ۱۳۹۲ در این پست به فعالیت پرداخت.

دکتر مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران

سوابق اجرایی

- عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر- دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران در سال ۱۳۸۸- معاون امور دانشگاه ها و صنعت در نخستین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و چهاردهمین نشست سران مخابراتی کشورهای عضو سازمان عملکردی اقتصادی اکو در ۱۵ مهرماه ۱۳۹۱- دبیر کمیته رمز در سال ۱۳۹۱- قائم مقام وزیر در امور فناوری و بین الملل در سال ۱۳۹۲- معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۲- رئیس مجتمع دانشگاهی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت- نایب رئیس و دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید