گزارش رییس سازمان فضایی ایران از برقراری ارتباطات ماهواره‌ای در مناطق سیل‌زده

سازمان فضایی ایران با همکاری شرکت‌های خصوصی ارائه‌کننده خدمات ماهواره‌ای تلاش کرد ارتباطات در استان‌های سیل‌زده با استفاده از لینک‌های ماهواره‌ای برقرار شود.

تاریخ ویرایش: 18 فروردین ماه 1398

به گزارش روابط عمومی سازمان فضایی ایران: مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران گفت: سازمان فضایی ایران با همکاری شرکت‌های خصوصی ارائه‌کننده خدمات ماهواره‌ای تلاش کرد ارتباطات در استان‌های سیل‌زده با استفاده از لینک‌های ماهواره‌ای برقرار شود.

رییس سازمان فضایی ایران افزود: در استان لرستان ۲ ایستگاه ثابت ارتباطات ماهواره ای برای ستاد مدیریت بحران، ۶ سایت موبایل برای همراه اول و ایرانسل و ۲ ایستگاه ثابت و سیار برای شرکت ارتباطات زیرساخت و هلال احمر جهت تسهیل در امر خدمت رسانی به افراد سیل زده تجهیز و راه اندازی شده است.

گزارش رییس سازمان فضایی ایران ازبرقراری ارتباطات ماهواره‌ای در مناطق سیل‌زده

براری ایجاد ۵ ایستگاه ماهواره ای برای هلال احمر، بیش از ۱۰ ایستگاه ارتباطات ماهواره ای پشتیبان، یک خودرو سیار و ۲ ایستگاه برای هلال احمر و شرکت زیرساخت در استان خوزستان را از دیگر اقدامات سازمان فضایی ایران در این راستا برشمرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: در هرکدام از استان های ایلام و کرمانشاه نیز ۲ ایستگاه برای هلال احمر و شرکت زیر ساخت  تجهیز شده و پهنای باند مورد نیاز برای برقراری کلیه این ارتباطات از طریق ماهواره ایرانست ۲۱ تامین شده است.

براری افزود: مشارکت مثال زدنی شرکت های آرین ماهواره، پارسکار (ایکاست)، پارس ارتباطات، سامان ماهواره و فناواماهواره در برقراری این ارتباطات جای تقدیر دارد و امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر، هرچه زودتر شرایط مردم در مناطق آسیب دیده به شرایط عادی برگردد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید