پیدایش هلیکوپتر

نویسنده: علي اكبر اخگري
ناشر: مولف
جلد: 1

تاریخ ویرایش: 10 اردیبهشت ماه 1398

این کتاب به شرح چگونگی پیدایش هلیکوپتر و رشد آن در جامعه می‌پردازد و آغاز روند تکمیل هلیکوپترها و به‌کارگیری آنها را شرح و تفسیر می‌کند. کتاب بسیار جالب و مفید و در عین حال فوق العاده شیرین. این کتاب بیان‌کننده حقایق بسیار جذاب از روند رشد و بکارگیری هلیکوپترها را در یک قرن را بخوبی نشان می دهد. ریشه های رشد و تکامل هلیکوپتر در این کتاب با اسناد و شواهد تاریخی بیان و به تصویر کشیده شده است.

این کتاب دیدگاهی بسیار کامل و جامع به افراد و اشخاص می‌دهد و آنها را با دنیای پر گستره هلیکوپتر بسیار جالب آگاه می نماید.

پیدایش هلیکوپتر، علی اکبر اخگری

خیلی ها تصورات نادرستی از اختراع و تکمیل هلیکوپتر و کاربرد آن دارند و به خیال شاید بسیاری پیدایش هلیکوپتر برای رفاه و نجات بشریت ظهور یافته در حالیکه این وسیله از ابتدا برای مقاصد جنگی طراحی و برای کاربرد به میدانهای جنگ و نبرد ارسال گشت و آنچه از خدمات هلیکوپتر در ابعاد غیر نظامی مشاهده می گردد را باید در خدمات اضافه بر سازمان هلیکوپترها به‌شمار آورد لذا تمامی هلیکوپترها برای شرایط جنگی و حمل سرباز طراحی و ارائه می گردد و شرکت تلاش خود را در جهت کسب برتری جویی در میدانهای نبرد به دولتها پیشنهاد می نمایند. مطالعه این کتاب بسیار جذاب و شیرین را به همه‌ی علاقمندان پیشنهاد می‌نماییم.

لینک سایر کتاب‌های این نویسنده

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید