نخستین دوره همایش علمی-دانشجویی مهندسی هوافضا

نخستین دوره همایش علمی-دانشجویی مهندسی هوافضا به همراه چهارمین دوره هفته‌های علمی مهندسی هوافضا از 18 تا 29 اردیبهشت 1389 در دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

تاریخ ویرایش: 12 اردیبهشت ماه 1389

نخستین دوره همایش علمی-دانشجویی مهندسی هوافضا به همراه چهارمین دوره هفته‌های علمی مهندسی هوافضا از 18 تا 29 اردیبهشت 1389 در دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

برای دریافت برنامه‌ی این دوره، اینجا را کلیک کنید.

 


تارنمای انجمن علمی دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر (www.saad.ir)

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • انجمن هوا فضا  |  دهمین دوره همایش بین المللی هوافضا برگزار می شود
    دهمین دوره همایش بین المللی هوافضا با حضور دانشمندان ایرانی و خارجی از 10 تا 12 اسفند در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
    دکتر فتح اله امی، دبیر دهمین دوره همایش بین المللی هوافضا با بیان این مطلب گفت:«هدف از برگزاری این همایش آشنا کردن متخصصان شرکت کننده با توانایی های یکدیگر در حوزه مرزهای دانش هوا و فضاست و امیدواریم بتوانیم در جهت رشد و ارتقای توانمندی های داخلی در صنعت و دانش هوا و فضا گام موثری برداریم.»
    به گفته دکتر امی در این همایش از 27 دانشمند خارجی هوافضا دعوت شده تا آخرین دستاوردهای علمی خود را ارائه کنند.
    همچنین برای نخستین بار در دهمین دوره همایش بین المللی هوا فضا علاوه بر مقالات که در چهار جلد منتشر خواهند شد پوسترهای علمی شرکت کنندگان نیز منتشر می شود.
    در این دوره همایش 1630 مقاله ارسال شده بود که 1418 مقاله در مرحله اول پذیرفته شدندو از بین آنها در مدت برگزاری همایش 459 پوستر نصب می شود و نویسندگان 386 مقاله نیز توضیحات شفاهی خود را در قالب سخنرانی ارائه می دهند.
    همچنین در طول برگزاری این همایش نمایشگاه جنبی شامل آخرین دستاوردهای علمی هوافضا نیز برگزار می شود.تقدیر از پایان نامه های برتر و همین طور پیشکسوتان حوزه علم و صنعت هوا و فضا نیز از دیگر بخش های همایش است.
    دهمین دوره همایش بین المللی هوا و فضا در شاخه های تخصصی موتور و پیش رانش، سازه های هوافضا، مکانیک پرواز و کنترل، آیرودینامیک، علوم و فناوری فضایی و مدیریت صنایع هوافضا برگزار می شود.
    نخستین دوره این همایش در سال 1375 برگزار شده است. ایران جزء 9 کشور برتر در داشتن تکنولوژی های نوین فضا به شمار می رود.به طور کلی همه فناوری های متحرک در هوا و فضا به این علم وابستگی دارد.
    اين همايش به همت انجمن علمي هوافضا برگزار مي شود.
فرستادن دیدگاه جدید