دومین دوره مسابقات دانش آموزي طراحی و ساخت سامانه هاي هوافضايي دانشگاه صنعتي شريف

دومین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی در بخش دانش‌آموزی به همت قطب علمی سامانه‌های هوافضایی دانشکده‌ی مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف در مهر ماه ۱۳۹۰ برگزار می شود.

تاریخ ویرایش: 10 تیر ماه 1390

اهداف
در راستای تحقق اهداف قطب علمی سامانه‌های هوافضایی در رابطه با رشد و توسعه زیر ساخت‌ها در زمینه مهندسی هوافضا در کشور، ایجاد علاقه و معرفی این رشته به قشر آینده ساز جامعه، بوجود آوردن بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و ایده‌های نو به همراه حس رقابت در میان دانش‌آموزان و دانش جویان کشور در محیط سالم و علمی دبیرخانه دایمی مسابقات در قطب علمی سامانه‌های هوافضایی تشکیل شده است.
امید است با عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب این مجموعه بتواند رسالت خود را به خوبی به انجام برساند.

برنامه های حال حاضر دبیرخانه مسابقات
با توجه به اینکه مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی به صورت سالانه برگزار می‌گردد دبیرخانه مسابقات در نظر دارد دومین دوره این مسابقات را در نیمه‌ی نخست مهرماه سال جاری در ۵ گرایش دانش‌آموزی به صورت ذیل برگزار نماید.
۱- طراحی و ساخت گلایدر
۲- طراحی و ساخت بالن
۳- طراحی و ساخت هاورکرافت
۴- طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین عمودپرواز
۵- طراحی وساخت راکت با محموله بازیافتی

زمان نام‌نویسی مقدماتی: 25 خرداد تا 25 تیرماه 1390
زمان اجرای طرح: نیمه‌ی نخست مهرماه 1390
مکان اجرای طرح: دانشگاه صنعتي شريف
تلفن: ۶۶۱۶۴۶۲۲-۰۲۱ و ۶۶۱۶۴۶۲۳-۰۲۱  از شنبه تا چهارشنبه (۸ الی۱۶)
پایگاه اینترنتی مسابقات:www.ceas.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • arsan rahmani  |  علاقه به این بخش از صنعت و به لطف خداوند متعال برداشتن گامی هرچند کوچک در پیش رفت این بخش از صنعت کشور عزیزم ایران .
فرستادن دیدگاه جدید