دکتر صدر: شورای برنامه‌ریزی هوافضا ایجاد شود


دکتر صدر رئیس انجمن هوافضای ایران در چهاردهمین کنفرانس انجمن‌های فضایی ایران که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، گفت: 14 دانشگاه‌ با عنوان هوافضا فعالیت می‌کنند و وجود فارغ‌التحصیلان در این صنعت با عنوان متخصص باعث افتخار کشور است.

تاریخ ویرایش: 25 اسفند ماه 1393

به گزارش بی باک، دکتر صدر رئیس انجمن هوافضای ایران در چهاردهمین کنفرانس انجمن‌های فضایی ایران که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، گفت: 14 دانشگاه‌ با عنوان هوافضا فعالیت می‌کنند و وجود فارغ‌التحصیلان در این صنعت با عنوان متخصص باعث افتخار کشور است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای بخش فضایی به سایر دستگاه‌ها نیز کمک کرده است، ادامه داد: نیازمند مجموعه‌های متمرکز و متفکر و شبکه‌های توانا در این بخش هستیم.

رئیس انجمن هوافضای ایران ضمن قدردانی از تصمیم رئیس‌جمهور در باره سر و سامان دادن به سازمان فضایی، ادامه داد: به دکتر جُدی و امی که مسئولیت مرکز ملی فضایی و رئیس پژوهشگاه‌های فضایی را عهده‌دار شده‌اند تبریک می‌گوییم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد فعال کردن دانشگاه‌ها در حوزه فضا باشیم.

صدر افزود: حمل و نقل هوایی و صنعت هوایی و هوانوردی که بخشی از فناوری هوافضای کشور است در حاشیه قرار گرفته که امیدواریم شاهد ایجاد شورای برنامه‌ریزی هوافضا باشیم و امکانات و استعدادهای لازم به این بخش منتقل شود تا شاهد رسیدن ایران به جایگاه واقعی خود در این بخش باشیم.

وی در پایان گفت: از پیشکسوتان حوزه علم و فناوری تقدیر می‌شود و از پایانه‌های برتر در این حوزه تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید