پروژه 3.5 میلیون دلاری نگارش کتاب توسط رییس کمپانی‌های اسپیس‌اکس و تسلا موتورز


ایلان ماسک رییس کمپانی‌های تسلا و اسپیس‌اکس پروژه گران‌قیمت جدیدی در دست دارد. وی قصد دارد کتابی برای انتشارات مشهور پنگوئن بنویسد. بیزینس اینسایدر می‌گوید که ماسک قراردادی 3 میلیون دلاری و در روایتی دیگر 3.5 میلیون دلاری برای نگارش این کتاب بسته است.

تاریخ ویرایش: 3 فروردین ماه 1394

ایلان ماسک رییس کمپانی‌های تسلا و اسپیس‌اکس پروژه گران‌قیمت جدیدی در دست دارد. وی قصد دارد کتابی برای انتشارات مشهور پنگوئن بنویسد.

بیزینس اینسایدر به نقل از منابع خود می‌گوید که این کتاب در مورد زمین و مریخ خواهد بود. ظاهرا نیمی از این کتاب در مورد مشکلات زندگی در زمین با تمرکز بر تأمین انرژی پاک و پایدار خواهد بود. نیمه دیگر این کتاب نیز به ایده زندگی چندسیاره ای و احتمالات پیرامون آن می‌پردازد..

بیزینس اینسایدر می‌گوید که ماسک قراردادی 3 میلیون دلاری و در روایتی دیگر 3.5 میلیون دلاری برای نگارش این کتاب بسته است.

ماسک قصد دارد این کتاب را به تنهایی بنویسد و استفاده از نویسنده مخفی یا گاوست رایتر (نویسنده ای که به دلیل عدم توانایی نویسنده اصلی کتاب، به نیابت از وی کتاب را به نگارش در می‌آورد) برای این کار منتفی است.

نگارش این کتاب ممکن است حداقل دو سال به طول بینجامد..

ماسک نقشه‌های بلندبالایی برای این کتاب دارد. وی امیدوار است که بتواند آن را در زبان‌های مختلف و در یک روز در سراسر دنیا عرضه کند. شاید تعداد زیادی از ناشران، این هدف ماسک را به سخره بگیرند، اما قطعا آن‌ها تاکنون نه یک موشک به فضا فرستاده‌اند و نه یک خودروی الکتریکی تمام عیار را به بازار وارد کرده‌اند!

از همین حالا می‌توان صف‌های طویل علاقمندان فضا و تکنولوژی برای خرید این کتاب را متصور بود.

منبع: دیجی‌کالا

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید