تیم‌های برتر هفتمین دوره مسابقات هوافضا معرفی شدند

دکتر مانی - دبیر هفتمین مسابقات هوافضا در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با بیان اینکه در دروره‌های گذشته نتایج مسابقات ۲ هفته پس از برگزاری مسابقات اعلام می‌شد، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از تیم‌ها از سایر استان‌ها در این مسابقات شرکت می‌کردند از این رو در این دوره از مسابقات نتایج لیگ‌ها در مراسم اختتامیه اعلام شد.

تاریخ ویرایش: 13 اردیبهشت ماه 1394

هفتمین دوره مسابقات هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معرفی برترین‌های ۴ لیگ در بخش دانش آموزی و دانشجویی به کار خود پایان داد.

هفتمین دوره مسابقات هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش مهر، دکتر مانی - دبیر هفتمین مسابقات هوافضا در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با بیان اینکه در دروره‌های گذشته نتایج مسابقات ۲ هفته پس از برگزاری مسابقات اعلام می‌شد، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از تیم‌ها از سایر استان‌ها در این مسابقات شرکت می‌کردند از این رو در این دوره از مسابقات نتایج لیگ‌ها در مراسم اختتامیه اعلام شد.


وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: در لیگ پاورکرافت ۴۸ تیم شرکت کردند که تیم‌ها از لحاظ نحوه ساخت و قابلیت سازه در زمینه عبور از موانع مورد داوری قرار گرفتند که در نهایت یک تیم شایسته تقدیر و یک تیم رتبه اول، دو تیم به صورت مشترک رتبه دوم و یک تیم حائز رتبه اول شد.

دبیر هفتمین مسابقات هوافضا دانشگاه امیرکبیربا بیان اینکه در لیگ راکت آبی ۶۳ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند، ادامه داد: تیم‌ها حاضر از لحاظ خلاقیت و زیبایی، باز شدن چتر موشک و فرود آمدن در منطقه مورد نظر مورد بررسی قرار گرفتند که بر اساس رای هیات داروان ۳ تیم به عنوان تیم‌های اول تا سوم و یک تیم شایسته تقدیر شناسایی شد.

وی تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ گلایدر دانش آموزی را ۱۱۰ تیم ذکر کرد و یادآور شد: تیم‌ها بر اساس دهانه بال، ساختمان بال، دم و بدنه گلایدر، خلاقیت و ابتکار و پایداری آنها ارزیابی شدند که بر این اساس ۳ تیم به عنوان تیم‌های اول تا سوم و یک تیم به شایسته تقدیر معرفی شدند.

مانی تعداد تیم‌های حاضر در لیگ گلایدر دانشجویی را ۳۵ تیم دانست و اضافه کرد: در این لیگ تیم‌های اول تا سوم و یک تیم شایسته تقدیر انتخاب شدند.

مانی با تاکید بر اینکه در لیگ گلایدر ویژه که در بخش دانشجویی برگزار شد تنها یک تیم به عنوان تیم برتر انتخاب شد، ادامه داد: در لیگ ربات‌های پرنده در سطح دانش آموزی ۶ تیم و در سطح دانشجویی ۱۰ تیم شرکت کردند که بر اساس رای داوران یک تیم برتر بخش دانش آموزی و دو تیم برتر بخش دانشجویی و یک تیم شایسته تقدیر معرفی شدند.

اسامی تیم‌های برتر به شرح ذیل است:

لیگ ربات‌های پرنده بخش دانش آموزی

تیم IR Drone از نجف اباد اصفهان شایسته تقدیر معرفی شدند و تیم‌ بلک ایگل (Black Egle) به عنوان تیم برتر شناخته شد.

تیم GU_UAV۳ تیم تقدیر شده از سوی هیات داوران بخش دانشجویی ربات‌هایی پرنده در قسمت سمینار بوده است.

لیگ ربات‌های پرنده بخش دانشجویی

در بخش دانشجویی این لیگ نیز تیم EMC پلاس رتبه اول و تیم R۲L رتبه دوم را کسب کرد.  

لیگ گلایدر بخش دانش آموزی

در این لیگ دو تیم F۱۴ و شبح یک شایسته تقدیر شناخته شدند و تیم‌های علی بن مهزیار، گلایدر ۵ و شبح به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند

لیگ گلایدر بخش دانشجویی

در لیگ گلایدر بخش دانشجویی تیم ایر بورن شایسته تقدیر شدند و تیم‌های شبح، شرکت تضامنی گلایدرهای امین و علیرضا و شرکا رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

لیگ راکت آبی بخش دانش آموزی

تیم گودریلا علیه گودریلا شایسته تقدیر شد و تیم‌های فرشته‌ها سقوط نمی‌کنند، درخشش و هما ۲ به ترتیب حائز ربته‌های اول تا سوم شدند.

لیگ پاورکرافت

در این لیگ تیم‌های آتا و حنانه‌ور شایسته تقدیری معرفی شدند و تیم‌های علامه طباطبایی،Storm  و سکسکه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره ازمسابقات را آن خود کردند.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب