نمایشگاه هوافضای ماکس 2015 روسیه

نمایشگاه تخصصی هوافضای روسیه با عنوان سالن بین‌المللی هوانوردی و فضا (MAKS) یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های هوافضا می‌باشد که هر دو سال یک بار در حومه مسکو در شهر ژوکوفسکی برگزار می‌گردد. در نمایشگاه‌های گذشته‌ی MAKS 2013 در حدود 850 شرکت هوافضایی از 40 کشور جهان حضور داشتند که از این تعداد، 30 شرکت از ایران شرکت داشتند.

تاریخ ویرایش: 15 تیر ماه 1394

[خبر-آگهی]

نمایشگاه تخصصی هوافضای روسیه با عنوان سالن بین‌المللی هوانوردی و فضا (MAKS) یک از معتبرترین نمایشگاه‌های هوافضا می‌باشد که هر دو سال یک بار در حومه مسکو در شهر ژوکوفسکی برگزار می‌گردد. در نمایشگاه‌های گذشته‌ی MAKS 2013 در حدود 850 شرکت هوافضایی از 40 کشور جهان حضور داشتند که از این تعداد، 30 شرکت از ایران شرکت داشتند.

نمایشگاه هوافضای ماکس 2015 روسیه

نمایشگاه هوافضای ماکس 2015 روسیه

درباره‌ی نمایشگاه

- هدف اصلی ماکس (MAKS) عرضه دستاوردهای تکنولوژی پیشرفته روسیه و نمایش پذیرا بودن بازار داخلی روسیه به پروژه های مشترک با شرکای خارجی است.

- در طول ماکس، مقامات ارشد روسیه برای برقراری ارتباط در زمینه کسب و کار در دسترس می باشند.

- ماکس فرصت منحصر به فردی است برای افراد درگیر در کسب و کار صنایع حمل و نقل هوایی و فضا برای آگاهی از نظر تصمیم گیرندگانی که در مورد مسائل کلیدی مربوط به توسعه، تولید و فروش تجهیزات حمل و نقل هوایی و سلاح تصمیم سازی می کنند.

- ماکس بینش جامع به اولویت ها و دستاوردهای صنعت هوا فضای روسیه فراهم می کند. برخی از نمونه های اولیه هواپیما و سیستم های مبارزه و همچنین واحدهای آزمایشی که بنا به برخی از دلایل امکان نمایش آنها در خارج از کشور وجود ندارد، به طور انحصاری در MAKS به نمایش گذاشته می شوند.

- ماکس فرصت منحصر به فخردی برای کارشناسان فعال در حوزه هوافضا و بازرگانان برای برقراری ارتباطات در سطوح مختلف، توسعه بیشتر همکاری صنعتی و پیدا کردن شرکای تجاری جدید را فراهم می کند. نقش کلیدی سالن حمل و نقل هوایی به عنوان مولد ائتلاف های جدید و ایده های تولیدی در سراسر جهان شناخته شده است.

- ماکس در ژوکوفسکی برگزار می شود – شهری که با علم و فن آوری حمل و نقل هوایی مترادف است - در فرودگاه پایگاه آزمون مرکزی کشور - موسسه تحقیقات پرواز Gromov.

- مهمانان سالن می توانند خود را با بزرگترین مراکز علمی، تولید و آزمایشگاهی روسیه از فاصله نزدیک آشنا کنند.

- میزگردها و کنفرانس های علمی تحت حمایت مرکز علمی دولتی روسیه و TsAGI (انستیتوی مرکزی آیروهیدرودینامیک) بخش مهمی از برنامه MAKS را تشکیل می دهند.

- ماکس مکانی است که دانشمندان و متخصصین می توانند در موارد کلیدی و توسعه آتی صنایع حمل و نقل هوایی و فضا به تبادل افکار بپردازند.

تور گردشگری و بازدید تخصصی از نمایشگاه هوایی مسکو (MAKS)

شرکت بازرگانی بین‌المللی آسان تهاتر کیش در نظر دارد با گرد هم آری جمعی از سرشناسترین متخصصین و فعالین صنعتی، بازرگانی و اقتصادی صنایع حمل ونقل هوایی و هوافضای کشور به بهانه نمایشگاه MAKS فضایی فراهم آورد تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر، این متخصصین با هم به تبادل افکار برای توسعه آتی این صنایع در کشور بپردازند. همچنین با تشکیل کارگروه های تخصصی و شرکت در جلسات به بررسی راه های مشارکت این صنعت با همردیفان بین المللی خود پرداخته شود.

هدف غائی، آشنایی و هماهنگی جامعه و دلسوزان هوافضای کشور برای توسعه روزافزون این صنعت و یافتن راه های جدید همکاری تجاری و برقراری ارتباط تخصصی و تجاری با شرکت های روسیه می باشد.

بازدید از جاذبه های گردشگری شهرهای مسکو و سن پیترزبورگ نیز در نظر گرفته شده است. کلیه برنامه ها و هماهنگی ها توسط متخصصین شرکت پاماکو که در کشور روسیه مشغول به فعالیت هستند، به عنوان نماینده شرکت آسان تهاتر تهیه شده اند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه‌ی تور به وبگاه زیر مراجعه نمایید.

http://maks2015.ir

هواپیما هواپیمای غیرنظامی هواپیمای مسافربری
هواپیمای باری
هواپیمای بیزنس
هواپیمای دریایی
هوانوردی عمومی هواپیمای ورزشی
هواپیمای سبک و فوق سبک
هواپیمای کشاورزی
پهپادها  
هواپیمای نظامی هواپیمای جنگنده
هواپیمای حمله
بمب افکن ها
هواپیمای ترابری نظامی
هواپیمای آموزشی  
کشتی هوایی و بالن  
بالگردها بالگردهای غیرنظامی
بالگردهای نظامی
ساخت موتور موتور هواپیما  
موتور راکت  
موتور فضاپیما  
تحقیقات و تکنولوژی موتور  
سلاح های هوابرد سلاح های کوچک هواپیما  
موشک ها  
تجهیزات هواپیما اویونیک  
سیستم ها و تجهیزات هوابرد  
تجهیزات نجات  
سیستم پاراشوت  
هواپیماهای آموزشی و شبیه ساز    
صنعت فضایی وسیله نقلیه فضایی  
وسایل پرتاب  
ماهواره ها  
تحقیقات فضایی  
مواد و تکنولوژی مواد و قطعات  
ماشین ها و ابزار  
سوخت  
تکنولوژی اطلاعات  
تکنولوژی تبدیل  
مواد و تکنولوژی خلاق  
تعمیر و نگهداری نگهداری اصلاحی و پیشگیرنده  
پشتیبانی نگهداری هواپیما  
تجهیزات کابین هواپیما  
قطعات راکت و صنعت فضایی، تجهیزات هوانوردی، مهندسی موتور و ...  
تجهیزات نظامی سیستم دفاع هوایی  
وسایل نقلیه زرهی، تانکها و پرتاب گرهای موشک  
سلاح های کوچک  
سیستم ها و تجهیزات ارتباطی    
فرودگاه ها    
خدمات مالی    
دانشگاه ها    
بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید