کارگاه‌های تخصصی ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

عناوین و برنامه زمان‌بندی و نحوه ثبت نام کارگاه های آموزشی ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران اعلام گردید. علاقه مندان تنها تا 30 آبان ماه 94 برای نام‌نویسی در این کارگاه‌ها فرصت دارند. اطلاعات بیشتر را از اینجا دریافت کنید.

برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای دانش آموزی در ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران

از تمامی مدارس دعوت به عمل می آید تا جهت آشنایی دانش آموزان با حوزه های مختلف صنعت هوافضا با تشکیل تیم‌های دانش آموزی ضمن بازدید از نمایشگاه، از برنامه های تفریحی-آموزشی مستقر در نمایشگاه نیز استفاده نمایند.

فراخوان نام‌نویسی در مسابقات ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

پیرو تصمیمات دبیرخانه ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران، برای روزهای پنجم و ششم آذرماه 94 و همزمان با برگزاری نمایشگاه، مجموعه مسابقاتی برای گروه های علاقه مند برگزار خواهد شد.

اروپا خواهان افزایش سرمایه گذاری های شرکتهای هواپیمایی حوزه خلیج فارس

ویولتا بولتز، کمیسر اروپایی در امور حمل و نقل در چهارچوب نمایشگاه بین‌المللی هوافضای دبی با مقامات محلی دیدار و درباره قواعد جدید اتحادیه اروپا در بخش حمل و نقل هوایی و حریم هوایی در این اتحادیه بحث و گفتگو کرد.

رونمایی از نخستین پهپاد چاپی سه‌بعدی جهان با موتور جت در نمایشگاه هوایی دبی 2015

دو شرکت آمریکایی متخصص طراحی و ساخت وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین اخیرا از ساخت یک پهپاد چاپی سه‌بعدی با موتور جت و توانایی رسیدن به سرعت‌ 241 کیلومتر بر ساعت خبر دادند.

تصاویر نمایشگاه هوایی دبی 2015

نمایشگاه هوایی دبی 2015 به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هوافضای جهان در تاریخ 12-8 نوامبر 2015 (17 تا 21 آبان 94) در دبی در حال برگزاری است. تصاویر زیر مربوط به ایرشو دبی 2015 می‌باشد.

ماهنامه صنایع هوافضا، شماره 111، مهر 94

دربرگیرنده‌ اخبار و مطالب روز و مقالات علمی حوزه هوافضا
گزارش جامع از نمایشگاه ماکس 2015
توزیع در گیشه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور

برگزاری «جشنواره فضا» در گنبد مینای پارک آب و آتش تهران، مهر 94

"جشنواره فضا" ویژه هفته جهانی فضا به همت پژوهشگاه فضایی ایران با برنامه‌های متنوع آموزشی در روزهای شانزدهم و هفدهم مهر 1394 برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته جهانی فضا در مهر 94

دکتر ابوالقاسم نقاش دبیر هفته جهانی فضا برنامه هاي مربوط به این هفته را تشريح كرد و اظهار داشت: "هدف از اجراي اين برنامه‌ها آشنا شدن اقشار مختلف مردم با فناوري‌هاي فضايي و ترويج علوم فضايي است كه در اين رابطه، فعاليت‌هاي مختلفي با تشكيل كارگروه‌هايي متشكل از نهادهاي مرتبط با اين بخش، شكل گرفته است."

هفته جهانی فضا در پژوهشگاه هوافضا؛ کاوشگرها و ماهواره‌ها

امسال نیز به رسم هرساله پژوهشگاه هوافضا با شعار: «کاوشگرها و ماهواره‌ها» در راستای ارتقاي دانش هوافضايي جوانان و نوجوانان و آشنایی با کاوشگرهای فضایی با برگزاري مراسمي در روز دو­شنبه سیزدهم مهر 94 از ساعت 9 الي 11:45 ميزبان اين مراسم خواهد بود.

تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری