گزارش سالانه وضعیت اقتصادی صنعت فضایی ژاپن (+دریافت کتاب راهنمای محصولات و خدمات فضایی ژاپن)

در این بررسی، صنایع مرتبط با فضای ژاپن به چهار دسته شامل صنعت فضا، خدمات بهره‌برداری از فضا، تجهیزات تجاری مرتبط با فضا و کاربری تقسیم شده‌اند.

گزارش تصویری از هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران روز سه شنبه 7 آذر 96 در محل نمایشگاه هوایی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه تا 10 آذرماه برای بازدید دایر است. در ادامه تصاویری از نمایشگاه ارائه شده است.

ارائه توانمندی‌های هوافضای ایران در یک نمایشگاه بین‌المللی (7 تا 10 آذر 96)

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران در تاریخ 7 تا 10 آذر 96 در محل مرکز نمایش‌های هوایی (روبروی پارک ارم) برگزار می‌گردد. روسيه، چين، تركيه، كرواسي، اتريش، آلمان، تونس، هند و مالزي كشورهايي هستند كه امسال در نمايشگاه به‌عنوان شركت‌كننده يا غرفه‌دار حضور دارند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران (آذر 96)

همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران در تاریخ 7 تا 10 آذر 96 در محل مرکز نمایش‌های هوایی (روبروی پارک ارم) چندین کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد. برای آگاهی بیشتر می‌توانید به تارنمای نمایشگاه به نشانی  www.tehranairshow.com مراجعه نمایید.

 

بویینگ در برابر ایرباس؛ چه کسی پیروز نبرد دبی شد؟

شرکت هایی مانند بمباردیه کانادا و امبرائر برزیل به دنبال شکست دادن یکدیگر در بازار جت های کوچک هستند، اما نبرد اصلی بین هواپیماهای تجاری ایرباس اروپا و بویینگ ایالات متحده شکل می گیرد.

تصاویر نمایشگاه هوایی دبی 2017؛ یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت هوافضای جهان

نمایشگاه هوایی دبی که یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت هوافضای جهان است از سال ۱۹۸۶ هر دو سال یکبار برگزار می‌شود. تصاویر زیر نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۱۷ را نشان می‌دهند.

موسسه MIT؛ برنده رقابت «طراحی شهر مریخی 2017»

طرح‌های زیادی برای مستعمره شدن مریخ ارائه شده است، اما طرح منحصر به‌ فرد گروهی از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) بر اساس ساختار درخت، برنده رقابت‌های طراحی شهر مریخی 2017 شده است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران (تهران، آذر 96)

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران در تاریخ 7 تا 10 آذر 96 در محل مرکز نمایش‌های هوایی (روبروی پارک ارم) برگزار می‌گردد. برای آگاهی بیشتر می‌توانید به تارنمای نمایشگاه به نشانی  www.tehranairshow.com مراجعه نمایید.

کاسینی دور نخست نزدیک شدن به کیوان را تکمیل کرد

کاسینی که هیچ گاه این قدر به کیوان نزدیک نشده بود، این بار به قدری به این سیاره عظیم نزدیک شد که حتی وارد جو فوقانی آن شد. این کاوشگر ساعت ۴ و بیست دو دقیقه بامداد دوشنبه به وقت گرینویچ، فقط ۱۶۰۰ کیلومتر بالاتر از ابرهای فوقانی جو کیوان بود.

تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری