نمایشگاه آرمیا 2017 روسیه

آنچه که آرمیای امسال را قدری متفاوت می‌کند، تمرکز آرمیا 2017 روی سامانه‌های هوایی، هواپایه، جنگنده‌ها و پهپادها است. آرمیا امسال طوری روی سامانه‌های هوایی تمرکز کرده که گویی این نمایشگاه در پی گرفتن جایگاه ماکس است.

تاریخ ویرایش: 9 مرداد ماه 1396

[خبر-آگهی]

نمایشگاه آرمیا 2017 روسیه، بزرگ‌ترین نمایشگاه دفاعی شرقی جهان است. این نمایشگاه یکی از روبه‌رشدترین رویدادهای حوزه فناوری دفاعی به‌حساب می‌آید. به آماری از نمایشگاه آرمیا 2017 دقت فرمایید:

- مساحت نمایشگاه: 300000 مترمربع
- تعداد غرفه‌ها: 1015 غرفه
- تعداد شرکت‌های حاضر: 11152 شرکت
- تعداد هواپیماها: 30 تایپ
- تعداد سامانه‌های دفاعی: 362 تایپ
- محل برگزاری: پایگاه هوایی کوبینکا
- زمان: 31 مرداد تا 5 شهریور

نمایشگاه آرمیا 2017 روسیه

آرمیا تنها نمایشگاهی است که می‌توان در آن نمایش دینامیکی تانک‌ها و سامانه‌های پدافندی و حتی آتش آن‌ها را از نزدیک مشاهده کرد. اما آنچه که آرمیای امسال را قدری متفاوت می‌کند، تمرکز آرمیا 2017 روی سامانه‌های هوایی، هواپایه، جنگنده‌ها و پهپادها است. آرمیا امسال طوری روی سامانه‌های هوایی تمرکز کرده که گویی این نمایشگاه در پی گرفتن جایگاه ماکس است. حتی در سطح شهر مسکو همزمان با برگزاری ماکس، بیلبوردهای آرمیا منقش به تصاویر جنگنده‌ها خودنمایی می‌کرد. تنظیم تاریخ نمایشگاه امسال نیز طوری بود که ماکس را مجبور به تغییر زمان کرد. همچنین امسال برای اولین بار مشاهده شد که سامانه‌های موشکی و پدافندی در ماکس کم‌فروغتر از دوره‌های گذشته به نمایش گذاشته شدند. امسال نمایش‌های هوایی کم‌نظیری در آرمیا به نمایش در خواهد آمد.

آرمیا جایگاه بسیار خوبی برای لمس از نزدیک آخرین فناوری‌های مرتبط با حوزه دفاع است. ارزش بازدید از این نمایشگاه برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان کمتر از نمایشگاه‌هایی مثل یوروساتوری فرانسه، لبورژه یا حتی ماکس نیست. صدها شرکت کوچک و متوسط فناور در این رویداد حضور دارند و همچنین هزاران سامانه و مکانیزم به صورت استاتیکی و دینامیکی در معرض بازدید هستند.

شرکت مهندسی هوافضای برآ به‌عنوان همکار نمایشگاه به معرفی و اطلاع‌رسانی این رویداد در ایران پرداخته و به شما جهت بازدید از این رویداد فناورانه کمک می‌کند. شرکت همچنین در نمایشگاه غرفه خواهد داشت.

سایت آرمیا: www.rusarmyexpo.com
شرایط بازدید تخصصی: www.aeroshop.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید