توسعه کاربرد دانش فضایی در سطح دانش‌آموزی

رئیس مرکز ملی فضایی گفت: توسعه کاربرد دانش فضایی در سطح دانش‌آموزی یکی از محورهای برنامه فضایی کشور است. این آموزش ها در راستای توسعه کاربردهای فناوری فضایی در تمام حوزه های اقتصادی است که یکی از مراکز درنظرگرفته شده مدارس است.

تاریخ ویرایش: 17 شهریور ماه 1395

رئیس مرکز ملی فضایی گفت: توسعه کاربرد دانش فضایی در سطح دانش‌آموزی یکی از محورهای برنامه فضایی کشور است.

به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی اظهار کرد: تاکید بر توسعه کاربرد دانش فضایی در سطح دانش آموزی و دانشجویی، در آینده یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت‌های مرکز ملی فضایی است.

توسعه کاربرد دانش فضایی در سطح دانش‌آموزی

وی افزود: با توجه به اینکه اعتقاد داریم آموزش های کاربردهای حوزه فضایی برای اینکه در اقتصاد کشور موثر باشد، باید از سنین پایین تری ارائه شود، یکی از محورهایی که در برنامه فضایی کشور درنظرگرفته ایم، توسعه آموزش های دوران دانش آموزی است.

به گفته منطقی، این آموزش ها در راستای توسعه کاربردهای فناوری فضایی در تمام حوزه های اقتصادی است که یکی از مراکز درنظرگرفته شده مدارس است.

وی تصریح کرد: دانشگاه ها نیز از دیگر نقاط درنظرگرفته شده است که تلاش می کنیم، تحقیقات فضایی را که در دانشگاه ها بسیار خوب توسعه پیدا کرده است، به دانشگاه های کشور که دارای رشته هوافضا باشند نیز اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید