تغییر کاربری پهپادها برای اهداف تجاری

شرکت پاروت (Parrott) فرانسه که انواع مختلفی از پهپادهای بال ثابت و کوادکوپترهای کاربردی را ساخته بود، اکنون با تغییر نام و ثبت شرکت جدید، کاربردهای تازه‌ای برای پهپادهای خود فراهم کرده و فصل تازه‌ای در صنعت پهپاد را آغاز کرده است.

تاریخ ویرایش: 20 اردیبهشت ماه 1396

یک شرکت فرانسوی سازنده پهپادهای کاربردی که در آستانه ورشکستگی بود، با تغییر کاربری برند خود را نجات می‌دهد.

به گزارش آنا به‌ نقل از engaget، شرکت پاروت (Parrott) فرانسه که انواع مختلفی از پهپادهای بال ثابت و کوادکوپترهای کاربردی را ساخته بود، اکنون با تغییر نام و ثبت شرکت جدید، کاربردهای تازه‌ای برای پهپادهای خود فراهم کرده و فصل تازه‌ای در صنعت پهپاد را آغاز کرده است.

پهپاد شرکت پاروت (Parrott) فرانسه

پاروت قبلا تعداد زیادی پهپاد و تجهیزات مرتبط ساخته بود اما در رقابت با شرکت‌های بزرگ و تجاری مانند گوگل و ADJ بازار را واگذار کرد و حتی به سوی تکنولوژی‌های تازه‌ای مانند پهپادهای دنباله‌رو رفت اما اکنون یک طرح مدیریتی-پهپادی ارائه داده است که می‌تواند این شرکت را نجات دهد.

پهپاد شرکت پاروت (Parrott) فرانسه

دو محصول خاص از این شرکت یعنی پهپادهای بال ثابت و کوادکوپتر Bebop با نام شرکت تازه «تجارت حرفه‌ای پاروت» ارائه می‌شوند. پهپاد بال‌ثابت برای سرکشی مزارع، سمپاشی و دیگر اموری که زمین‌های زراعی نیاز دارند تخصصی می‌شود و پهپاد «بی‌باپ» (Bebop) نیز برای امور مدل‌سازی سه‌بعدی و ساختمانی تجهیز می‌شود.

پهپاد شرکت پاروت (Parrott) فرانسه

کوادکوپتر بی‌باپ در انواع مختلفی که مخصوص اسکن حرارتی، اسکن رادیویی، اسکن نشتی‌یاب و اسکن مشخصات فیزیکی بنا هستند ارائه می‌شود که مخاطبانش آتش‌نشان‌ها، بازرسان محیط‌زیست، بهینه‌سازان مصرف انرژی، لوله‌کش‌ها و مسئولان امنیتی هستند.

پهپاد شرکت پاروت (Parrott) فرانسه

کار شرکت تازه تأسیس این است که آنچه در شرکت مادر تولید و پژوهش شده است را برای کاربردهای تخصصی آماده سازد و به‌صورت از روش ارتباط مستقیم با مشتری، برای محصولات خود خریدار پیدا کند.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید