وبینار «عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها» (6 مرداد 99)

پژوهشگاه فضایی ایران در نظر دارد وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" در تاریخ 6 مرداد 99 برگزار نماید.

تاریخ ویرایش: 2 مرداد ماه 1399

در راستای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های دوران جدید فناوری فضایی از وجوه مختلف، پژوهشگاه فضایی ایران در نظر دارد وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، دکتر هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه، طی مصاحبه‌ای با گزارشگر روابط عمومی، با اعلام خبر فوق، گفت: بسیاری از مردم با عصر فضا که از حدود ۶۰ سال پیش آغاز شده، آشنا هستند، اما گروه اندکی، شامل متخصصان حوزه صنعت فناوری فضایی می‏دانند که دوران جدیدی از حیات و تکامل این فناوری با نام Space ۴ یا فضای نو آغاز شده است.

وبینار «عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها»، 6 مرداد 99

دکتر رضایی افزود: فضای نو در امتداد و همراه با مجموعه تحولاتی است که در موج بزرگ‌تری به نام "انقلاب صنعتی چهارم"، زندگی بشر را به شکلی اساسی دگرگون خواهد کرد و به ویژه، کل دنیای صنعت و فناوری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان ساخت: با این رویکرد جهانی، استفاده از ظرفیت‌های دانش و نوآوری ایرانی که همیشه در شرایط سخت به یاری صنعت و اقتصاد کشور آمده، نه تنها خالی از فایده نبوده، بلکه یک ضرورت است.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران، با اشاره به اهمیت موضوع یادآورشد: در این جهت، وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" در پژوهشگاه فضایی ایران، برنامه‌ریزی شده است که در روز دوشنبه ۶ مرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر رضایی افزود: در این وبینار عناوینی همچون "فضای نو، تعاملات ما و این موج"، "عصر جدید فضا و نقش‌آفرینی در آن"،"تغییرات ساختار تحقیق و توسعه فضایی در عصر جدید فضا" و"فرصت‌های ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در عصر جدید فضا" توسط اعضاء هیات علمی، پژوهشگران و فعالان بخش خصوصی در حوزه فضا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد شرکت در این وبینار رایگان بوده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

زمان برگزاری: 6 مرداد 99

لینک نام‌نویسی

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید