انتصاب دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته جهانی فضا سال 1397

رئیس سازمان فضایی ایران، طی حکمی محمد جعفر محمدی را به سمت دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته جهانی فضا سال ۹۷ منصوب کرد.

یک شرکت نوپای فضایی دو راکت تجاری پرتاب می‌کند (+تصاویر)

استارتاپ فضایی "راکت لب" اعلام کرد دو تاسواره جدید را در بازه کمتر از دو ماه به فضا خواهد فرستاد. هر دو ماموریت از پایگاه فضایی شرکت مستقر در نیوزلند پرتاب خواهند شد.

رقابت روسیه و آمریکا برای فرستادن فضانورد اماراتی به فضا

طبق برنامه اعلام شده تا پایان سال 2018 - فرآیند نهایی انتخاب - چهار نامزد به عنوان نخستین گروه فضانوردان اماراتی انتخاب می‌شوند و آموزش ابتدایی آغاز می‌شود که شامل یک ساله می‌شود و شامل یادگیری پایه‌ای رشته هایی مانند مهندسی فضایی و تحقیقات علمی است.

تصاویری از نمایشگاه هوایی فارنبرو 2018 انگلستان

برای طرفداران حمل و نقل هوایی انگلیس، هیچ چیز مانند نمایش هوایی بین‌المللی فارنبرو (Farnborough) وجود ندارد. این نمایشگاه هر دو سال یکبار در غرب لندن برگزار می شود.

ارائه طرح مفهومی خودرو پرنده لوکس توسط شرکت خودروساز انگلیسی (+تصاویر)

یک شرکت انگلیسی سازنده خودروهای لوکس طرح اولیه‌ای از خودرو پرنده الکتریکی هیبریدی منتشر کرده است. این خودرو هوایی می‌تواند به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید.

نهمین نمایشگاه هوایی ایران، ایران ایرشو (کیش، آذر ۹۷)

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی ایران (ایران ایرشو) با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در آذرماه ۹۷ برگزار می گردد.

تفاهمنامه برگزاری نمایشگاه هوافضا به صورت یکسال در میان در تهران و کیش/ سالانه یک نمایشگاه مهم هوایی در کشور برگزار می‌شود

طبق توافق به دست آمده، دو رویداد بزرگ نمایشگاهی کشور در حوزه هوایی و هوافضا هر کدام دوسالانه برگزار می شود و طی این تفاهم، سالانه تنها یک رویداد مهم نمایشگاهی هوایی در کشور برگزار خواهد شد.

نمایشگاه آرمیا 2018 روسیه؛ نمایشگاه جامع هوافضا و فناوری و صنعت دفاعی روسیه

نمایشگاه آرمیا 2018؛ نمایشگاه جامع هوافضا و فناوری و صنعت دفاعی روسیه و بزرگترین تجمع شرکتهای دانش بنیان و فناور کشور روسیه در تاریخ 30 مرداد تا 4 شهریور 97 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه فضایی تولوز 2018 فرانسه

نمایشگاه فضایی تولوز فرانسه در تاریخ 26 تا 28 ژوئن 2018 (5 تا 8تیرماه 1397) در شهر تولوز فرانسه برگزار خواهد شد.

امضای تفاهم‌نامه خرید ۴۰ فروند سوخو سوپرجت 100 میان ایرلاین‌های ایرانی و شرکت سازنده

روز چهارشنبه و در نمایشگاه هوایی اوراسیا 2018 در ترکیه شرکت هواپیمایی آسمان تفاهم‌نامه خرید ۲۰ فروند سوخو سوپرجت 100 و شرکت هواپیمایی ایرتور نیز تفاهم‌نامه خرید ۲۰ فروند سوخو سوپرجت ۱۰۰ را امضا کردند.

تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری