26 آبان 95: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در کیش گشایش یافت

دراین نمایشگاه که در فضایی به وسعت یک هزار و 700 متر مربع برپا شده بیش از 100 شرکت داخلی از سازمان ها و موسسات هوایی، هوافضایی، هوانوردی، مراکز تحقیقاتی و ساخت، موسسه های پژوهشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، شرکت‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی و همچنین شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ایتالیا، انگلیس، ژاپن، لهستان، لتونی، سنگاپور، مالزی، ترکیه، فرانسه و اوکراین در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش حضور دارند.

تاریخ ویرایش: 26 آبان ماه 1395

هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران با هدف ارائه توانمندی‌های صنایع هوایی و هوانوردی و معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های هوایی صبح چهارشنبه در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش یافت.

به گزارش ایرنا ، آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران با حضور سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ،علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاونان وزارت راه وشهرسازی، سفیران روسیه و سنگال، رئیسان شرکت های هواپیمایی ، امام جمعه کیش، دبیر اجرایی و جمعی از فعالان عرصه صنایع هوایی برگزار شد.

دراین نمایشگاه که در فضایی به وسعت یک هزار و 700 متر مربع برپا شده بیش از 100 شرکت داخلی از سازمان ها و موسسات هوایی، هوافضایی، هوانوردی، مراکز تحقیقاتی و ساخت، موسسه های پژوهشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، شرکتهای تولیدی، صنعتی و بازرگانی و همچنین شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ایتالیا، انگلیس، ژاپن، لهستان، لتونی، سنگاپور، مالزی، ترکیه، فرانسه و اوکراین در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش حضور دارند.

این رویداد در دو بخش نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزارمی شود که در بخش نمایشگاهی توانمندی های صنایع هوایی کشور ، شرکت های دانش بنیان و سازندگان و طراحان قطعات هوایی به نمایش در می آید و در بخش نمایش هوایی یا ' airshow ' علاقه مندان شاهد پرواز پرنده ها خواهند بود.

تجهیزات انواع هواپیما، بالگردها و پهپاد، تجهیزات صنعت هوایی ساخت داخل و خارج، تجهیزات فرودگاهی و ساخت پله و صندلی هواپیما، طرح های دانش بنیان هوایی، شبیه ساز پروازی از محصولات و تجهیزاتی است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

رونمایی از تعدادی از طرح های نوآورانه و دانش بنیان، برگزاری نشست همکاری های ایران و روسیه، برگزاری روز ملی فضایی و کارگاه آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

پرواز آکروباتیک تیم' شوالیه' روسیه با چند فروند هواپیمای سوخو 27 ، پرواز 6 فروند جت آکروباتیک L39 از تیم Baltic Beez ( زنبورهای بالتیک ) از کشور لتونی، پرواز هواپیماهاو بالگردهایی از کشورهای قزاقستان و اوکراین از بخش های نمایش هوایی هواپیماهای خارجی از جذابیت های این نمایشگاه است.

اجرای نمایش هوایی توسط میگ 29 و اف 5 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هواپیماهای سوخو نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، انواع هواپیماهای فوق سبک و پاراگلایدرها بخش دیگری از برنامه های نمایشی از نمایشگاه است.

این نمایشگاه با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سازمان صنایع هوایی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه های کشور ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و معاونت فناوری ریاست جمهوری برپا شده است.

پس از سخنرانی مسئولان، این نمایشگاه به صورت رسمی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح می شود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی ایران از امروز تا 29 آبان ماه پذیرای بازدید کنندگان است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در کیش، آبان 95

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید