فضانوردان ماموریت اکسپدیشن 48 معرفی شدند

ماموریت جدید ناسا با همکاری آژانس فضایی اروپا، آژانس فضایی روسیه، آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن، آژانس فضایی ایتالیا و برزیل انجام می‌گیرد. این فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی به انجام آزمایشات زیست شناسی، زیست فناوری، علوم فیزیک و زمین شناسی  خواهند پرداخت. به گزارش ناسا، انجام این آزمایشات به  ماموریت آینده سفر به مریخ و همچنین کاوش در اعماق فضا کمک خواهد کرد.

تاریخ ویرایش: 13 تیر ماه 1395

در فاصله چند روز به سفر اکسپدیشن 48 به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)، اداره ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) نام سه فضانوردی که بخشی از این ماموریت هستند را اعلام کرده است.

در حال حاضر، ایستگاه فضایی میزبان سه خدمه اکسپدیشن 47 متشکل از یک فضانورد آمریکایی، فرمانده و دو مهندس از روسکاسموس روسیه است.

کیت رابینز از آمریکا، آناتولی ایوانیشین از روسیه و تاکویا اونیشی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن روز هفتم جولای ماه جاری میلادی از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان در ساعت 7:36 دقیقه صبح به وقت محلی عازم ایستگاه فضایی بین المللی خواهند شد.

فضانوردان ماموریت اکسپدیشن 48 ناسا: (از چپ به راست): کیت رابینز از آمریکا، آناتولی ایوانیشین از روسیه و تاکویا اونیشی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن
فضانوردان ماموریت اکسپدیشن 48 ناسا (از چپ به راست): کیت رابینز از آمریکا، آناتولی ایوانیشین از روسیه و تاکویا اونیشی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن

هر سه نفر در حدود چهار ماه را در مدار زمین گذرانده و در ماه اکتبر به زمین بازخواهند گشت.

ماموریت جدید ناسا با همکاری آژانس فضایی اروپا، آژانس فضایی روسیه، آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن، آژانس فضایی ایتالیا و برزیل انجام می‌گیرد.

این فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی به انجام آزمایشات زیست شناسی، زیست فناوری، علوم فیزیک و زمین شناسی  خواهند پرداخت.

کیت رابینز فضانورد آمریکایی ماموریت اکسپدیشن 48/49
کیت رابینز فضانورد آمریکایی ماموریت اکسپدیشن 48/49

به گزارش ناسا، انجام این آزمایشات به  ماموریت آینده سفر به مریخ و همچنین کاوش در اعماق فضا کمک خواهد کرد.

ناسا کل این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید