پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه ماکس 2017 برگزار می‌شود

در نمايشگاه بين‌‌المللی هوافضای ماکس 2017 بیش از 15 شرکت دانش‌بنیان در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند یافت. این پاویون با هدف حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان در جهت توسعه بازار و افزایش صادرات برپا می شود.

تاریخ ویرایش: 22 تیر ماه 1396

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که بر اساس ماموریت خود در راستای توسـعه صادرات و همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه منطقه‌ای و بین‌المللی و حضور موثر در مجامع جهاني با حمایت معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و از طریق کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری اقدام به برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان خصوصی در نمایشگاه MAKS 2017 کرده است.

این پاویون با هدف حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان در جهت توسعه بازار و افزایش صادرات برپا می شود.

پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه ماکس 2017 برگزار می‌شود

نمایشگاه MAKS روسیه از سال 1992 به صورت دو سالانه برگزار می شود و علاوه بر شرکت سازندگان محصولات هوایی و فضایی این نمایشگاه بزرگترین سمپوزیوم بین طراح‌های روسیه و دیگرکشورها برای تبادل تجربیات است که امسال در تاریخ 18 تا 23 جولای سال 2017 برابر با 27 تیرماه تا 1 مردادماه 1396 در شهر ژوکوسکی روسیه برگزار خواهد شد.

در دوره پیشین این نمایشگاه، با حضور ستاد هوایی در نمایشگاه ماکس 2015 روسیه، رصد توانمندی‌ها و مذاکره شرکت‌های حاضر و همچنین مذاکره با بازدیدکنندگان، در بخش‌های مختلف صنعت هوایی منجر به حصول توافقات و دستاوردهایی شد.

مهم ترین مذاکرات در دوره قبل این نمایشگاه شامل اورهال هواپیما و بالگرد، تجهیزات فرودگاهی، تامین قطعات و تجهیزات، تعمیر، نگهداری و نوسازی و همکاری های بین‌المللی در حوزه مراکز آزمایشگاهی تخصصی هوایی، تحقیق و توسعه می شود.

زمینه های همکاری در پروژه های هوایی با شرکتهای غربی در نمایشگاه MAKS نیز فراهم شد که از جمله آنها می توان به مذاکره در بخش قطعات و اورهال هواپیما، تبدیل کاربری هواپیما نظیر آمبولانس‌های هوایی، استانداردسازی کارگاه‌های خطوط هوایی و ایجاد مرکز مشترک تعمیر، نگهداری و نوسازی و تامین تجهیزات و قطعات استاندارد و همچنین ماشین آلات جدید اشاره کرد.

در نمايشگاه بين‌‌المللی هوافضای ماکس 2017 بیش از 15 شرکت دانش‌بنیان در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید