نخستین نمایشگاه فرصت‌های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در فرودگاه مهرآباد در حال برگزاری است

نخستین نمایشگاه «فرصت های طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت هوانوردی» در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری در حال برگزاری است (۱ و ۲ مرداد ماه ۹۷).

تاریخ ویرایش: 1 مرداد ماه 1397

نخستین نمایشگاه فرصت‌های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در فرودگاه مهرآباد در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا با توجه به اینکه صنعت هوایی نسبت به سایر صنایع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پیش‌بینی می شود در ماه‌های آینده فشار ناشی از تحریم‌های بین‌المللی افزایش یابد، نخستین نمایشگاه فرصت‌های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در فرودگاه مهرآباد در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که از امروز دوشنبه اول مردادماه آغاز شده و تا فردا سه‌شنبه 2 مردادماه ادامه دارد، توانمندی‌های کشور در زمینه طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی ارائه می‌شود.

اولین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت هوانوردی

این نمایشگاه در راستای پیاده‌سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی و اجرای ماموریت‌ها و سیاست‌های تعیین‌شده از جمله شناسایی معضلات، تنگناها، مشکلات و موانع بنیادین و حل ریشه‌ای آنها توسط مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران برپا شده است.

در این نمایشگاه، نیازمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی به منظور شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی در تامین آنها معرفی می‌شود

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید