ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی کشور طی امسال

این بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات شرکت‌های فعال در صنعت هوایی، محصولات و خدمات پیشرفته موجود در این صنعت می‌شود.

تاریخ ویرایش: 24 فروردین ماه 1398

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امسال نسبت به ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران اقدام می‌کند.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از سال ۹۴ نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران اقدام کرد که این بانک اطلاعاتی در سال جاری به‌روز رسانی خواهد شد.

ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی کشور طی امسال

این بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات شرکت‌های فعال در صنعت هوایی، محصولات و خدمات پیشرفته موجود در این صنعت می‌شود. نخستین نسخه از بانک اطلاعاتی شرکت‌های فعال در صنعت هوایی، در دی‌ماه سال ۹۴ با اطلاعات ۱۸۰ شرکت منتشر شد.

آخرین نسخه این بانک اطلاعاتی در سال ۹۷ و با دستیابی به اطلاعات نزدیک به ۴۲۰ شرکت فعال صنعت که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در زمینه هوایی در کشور فعالیت دارند، ارائه شد که این آمار نسبت به سال ۹۶ رشد ۲۱ درصدی نشان می‌دهد.

شرکت‌های موجود در بانک اطلاعاتی شامل شرکت‌های فعال در زمینه‌های تخصصی سیستم‌های مکانیکی، الکترواویونیک، قوای محرکه، سازه، تأمین مواد اولیه در ساخت قطعات و ادوات هواگردها، تجهیزات فرودگاهی، ریخته‌گری، تست و آزمایشگاهی، طراحی هواگرد و تعمیر، نگهداری و نوسازی (MRO) در حوزه‌های کاربردی هواپیمای تجاری، بالگردهای تجاری و پهپادهای تجاری می‌شود.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید