پیدایش هلیکوپتر

نویسنده: علي اكبر اخگري
ناشر: مولف
جلد: 1

تاریخ ویرایش: 10 اردیبهشت ماه 1398

این کتاب به شرح چگونگی پیدایش هلیکوپتر و رشد آن در جامعه می‌پردازد و آغاز روند تکمیل هلیکوپترها و به‌کارگیری آنها را شرح و تفسیر می‌کند. کتاب بسیار جالب و مفید و در عین حال فوق العاده شیرین. این کتاب بیان‌کننده حقایق بسیار جذاب از روند رشد و بکارگیری هلیکوپترها را در یک قرن را بخوبی نشان می دهد. ریشه های رشد و تکامل هلیکوپتر در این کتاب با اسناد و شواهد تاریخی بیان و به تصویر کشیده شده است.

این کتاب دیدگاهی بسیار کامل و جامع به افراد و اشخاص می‌دهد و آنها را با دنیای پر گستره هلیکوپتر بسیار جالب آگاه می نماید.

پیدایش هلیکوپتر، علی اکبر اخگری

خیلی ها تصورات نادرستی از اختراع و تکمیل هلیکوپتر و کاربرد آن دارند و به خیال شاید بسیاری پیدایش هلیکوپتر برای رفاه و نجات بشریت ظهور یافته در حالیکه این وسیله از ابتدا برای مقاصد جنگی طراحی و برای کاربرد به میدانهای جنگ و نبرد ارسال گشت و آنچه از خدمات هلیکوپتر در ابعاد غیر نظامی مشاهده می گردد را باید در خدمات اضافه بر سازمان هلیکوپترها به‌شمار آورد لذا تمامی هلیکوپترها برای شرایط جنگی و حمل سرباز طراحی و ارائه می گردد و شرکت تلاش خود را در جهت کسب برتری جویی در میدانهای نبرد به دولتها پیشنهاد می نمایند. مطالعه این کتاب بسیار جذاب و شیرین را به همه‌ی علاقمندان پیشنهاد می‌نماییم.

لینک سایر کتاب‌های این نویسنده

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب