نخستین نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری فضایی (آبان 98، تبریز)

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. همچنین اولین زون نوآوری و فناوری فضایی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

تاریخ ویرایش: 13 مهر ماه 1398

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. اولین زون نوآوری و فناوری فضایی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

علی جهانگیری در  جلسه ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس)  از تشکیل دو زون تخصصی فناوری فضایی و فناوری‌های بخش معدن در این دوره از نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: با افزوده شدن این دو زون، رینوتکس هفتم در 18 زون تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، فروش محصولات فناورانه دانش بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری فضایی (آبان 98، تبریز)

جهانگیری، کمک به تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه، طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم این نمایشگاه عنوان کرد.

برای آگاهی بیشتر به وبگاه این نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید