حمایت مرکز هوافضایی شی‌آن از توسعه‌ی تجاری صنعت هوافضا

با تاسیس این مرکز از سال ۲۰۰۶، زیربنای علمی و فناورانه‌ی مهمی در زمینه‌ی تولید تجهیزات هوافضایی، کاربردهای ماهواره‌ای و‌ هوش مصنوعی شکل گرفته است‌‌.

تاریخ ویرایش: 18 اردیبهشت ماه 1399

مرکز ملی صنایع غیرنظامی هوافضای شی‌آن، به عنوان تنها منطقه‌ی ملی توسعه‌ی اقتصادی و فناوری صنعت هوافضای چین؛ اولین سیاست‌های حمایتی جهت توسعه و ارتقای تجاری صنعت هوافضا را ابلاغ کرد.

به این منظور، آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی که در حوزه‌ی فناوری‌های کلیدیِ بخش‌های مهم و راهبردیِ صنعت تجاری هوافضا تخصص و تجربه دارند؛ معرفی و‌ رشد داده خواهند شد.

حمایت مرکز هوافضایی شی‌آن از توسعه‌ی تجاری صنعت هوافضا

برای بنگاه‌هایی که عمرشان از سه سال کمتر است؛ این مرکز تا یک میلیون یوان (۱۴۱ هزار دلار) سرمایه‌گذاری اولیه خواهد کرد و به منظور تشویق به سرمایه‌گذاری بیشتر در گسترش نوآورانه یک میلیون یوان یارانه نیز پرداخت خواهد شد.

همچنین بخوانید: ۲۰۲۰ سالی بسیار پرکار برای بخش فضایی چین

بنگاه‌های فعال در فروش و تحویل محصولات هوافضایی و تامین‌کنندگان خدمات هوافضایی (نظیر خدمات ماهواره‌ای) نیز تا پنج میلیون یوان پاداش دریافت خواهند کرد.

حمایت مرکز هوافضایی شی‌آن از توسعه‌ی تجاری صنعت هوافضا

همچنین بنگاه‌هایی که در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی حضور یابند سالانه ۳۰۰ هزار یوان کمک دریافت خواهند کرد. با تاسیس این مرکز از سال ۲۰۰۶، زیربنای علمی و فناورانه‌ی مهمی در زمینه‌ی تولید تجهیزات هوافضایی، کاربردهای ماهواره‌ای و‌ هوش مصنوعی شکل گرفته است‌‌.

منبع

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید