آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک با رویکرد ارتقاء سطح دانش تخصصی مدیران، خلبانان، مهندسین، کنترلرهای برج مراقبت، مهمانداران و دیگر پرسنل شاغل و یا دانشجویان، برای شرکت‌های هواپیمایی، خدمات هوایی و اشخاص حقیقی دوره های آموزشی مهارت محور و کاربردی ارائه می‌کند.

تاریخ ویرایش: 15 بهمن ماه 1400

مهارت آموزی و آمادگی برای ورود به بازار کار به ویژه در صنعت هواپیمایی تنها با گذراندن واحدهای دانشگاهی میسر نبوده و نیاز به دانش و مهارت تخصصی در صنایع مختلف کاملاً محسوس است.

بسیاری از دانشجویان ممتاز به دلیل مهارت و دانش تخصصی ناکافی به هنگام مصاحبه شغلی موفق نمی شوند، حتی ممکن است افرادی با معدل دانشگاهی پایین‌تر در این مصاحبه ها عملکرد بسیار خوبی داشته و استخدام شوند.

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy) با علم به این موضوع که اولین قدم برای ورود به هر حوزه کسب مهارت و آموزش تخصصی است با رویکرد ارتقاء سطح دانش تخصصی مدیران، خلبانان، مهندسین، کنترلرهای برج مراقبت، مهمانداران و دیگر پرسنل شاغل و یا دانشجویان، برای شرکت های هواپیمایی، خدمات هوایی و اشخاص حقیقی دوره های آموزشی مهارت محور و کاربردی ارائه می‌کند.

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک با تجربیات به دست آمده از استارتاپ نام آشنا صنعت هوانوردی "میعادگاه هوانوردی" در سال 1399 تاسیس و به عنوان نماینده دانشکده هواپیمایی کشوری در برگزاری دوره‌های کوتاه مدت فعالیت خود را با ارائه دوره های فشرده و هدفمند آغاز نموده است.

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک قادر است دوره های خود را به صورت آنلاین یا حضوری یا در محل شرکت ها و سازمان ها  (In-House)   برگزار نموده و آماده همکاری آموزشی با شرکت‌های هواپیمایی و خدمات هوایی در برگزاری دوره های تخصصی نیز می باشد.

[یادداشت: متن بالا از طرف آکادمی پرواز چکاوک جهت معرفی در پورتال هوافضا ارسال شده است.]

وبگاه آکادمی پرواز چکاوک: pcaaero.com

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب