دهمین دوره همایش بین‌المللی هوافضا

دهمین دوره‌ی همایش بین‌المللی هوافضا با حضور دانشمندان ایرانی و خارجی از 10 تا 12 اسفند 1389 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

تاریخ ویرایش: 24 بهمن ماه 1389

پورتال هوافضای ایران: دهمین دوره‌ی همایش بین‌المللی هوافضا با حضور دانشمندان ایرانی و خارجی از 10 تا 12 اسفند در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

دکتر فتح‌اله امّی، دبیر دهمین دوره همایش بین‌المللی هوافضا با بیان این مطلب گفت: «هدف از برگزاری این همایش آشنا کردن متخصصان شرکت کننده با توانایی‌های یکدیگر در حوزه مرزهای دانش هوافضا است و امیدواریم بتوانیم در جهت رشد و ارتقای توانمندی‌های داخلی در صنعت و دانش هوافضا گام موثری برداریم»

به گفته دکتر امی در این همایش از 27 دانشمند خارجی هوافضا دعوت شده تا آخرین دستاوردهای علمی خود را ارائه کنند.

همچنین برای نخستین بار در دهمین دوره همایش بین‌المللی هوا‌فضا علاوه بر مقالات که در چهار جلد منتشر خواهند شد پوسترهای علمی شرکت‌کنندگان نیز منتشر می شود.

در این دوره از همایش 1630 مقاله ارسال شده بود که 1418 مقاله در مرحله اول پذیرفته شدند و از بین آنها در مدت برگزاری همایش 459 پوستر نصب می‌شود و نویسندگان 386 مقاله نیز توضیحات شفاهی خود را در قالب سخنرانی ارائه می‌دهند.

همچنین در طول برگزاری این همایش نمایشگاه جنبی شامل آخرین دستاوردهای علمی هوافضا نیز برگزار می‌شود. تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر و همین طور پیشکسوتان حوزه علم و صنعت هوا فضا نیز از دیگر بخش های همایش است.

دهمین دوره‌ی همایش بین المللی هوافضا در شاخه های تخصصی موتور و پیشرانش، سازه‌های هوافضا، مکانیک پرواز و کنترل، آیرودینامیک، علوم و فناوری فضایی و مدیریت صنایع هوافضا برگزار می‌شود.

نخستین دوره این همایش در سال 1375 برگزار شده است. ایران جزء 9 کشور برتر در داشتن فناوری‌های نوین فضا به شمار می‌رود. به طور کلی همه فناوری‌های متحرک در هوا و فضا به این علم وابستگی دارد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • فرود شاهرخي  |  من كارمند هما براي كنفرانس ثبتنام كردم
    ولي فيش راكم كردم البته دانشجو ارشد ستاري هستم
    مرا راهنمايي كنيد
    شاهرخي
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب