نخستین همایش یافته‌های نوین در هوافضا و علوم وابسته، سال 94

نخستین همایش یافته‌های نوین در هوافضا و علوم وابسته، سال 94 با مشارکت علمی تعدادی از دانشگاه ها و نیز سازمان‌های مربوطه برگزار خواهد شد. 

تاریخ ویرایش: 29 فروردین ماه 1394

نخستین همایش یافته‌های نوین در هوافضا و علوم وابسته، سال 94 با مشارکت علمی تعدادی از دانشگاه ها و نیز سازمان‌های مربوطه برگزار خواهد شد.

نخستین همایش یافته‌های نوین در هوافضا و علوم وابسته، سال 93

شیوه‌ی برگزاری همایش

به اطلاع تمامی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان گرامی می رساند که همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته، به صورت غیرحضوری برگزار می شود. بنابراین، نیازی به حضور فیزیکی شرکت کنندگان نیست و در روز برگزاری همایش، افراد با مراجعه به سایت و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، به مقاله های بخش پوستر و سخنرانی دسترسی خواهند داشت.

در این سبک از برگزاری همایش، گواهینامه شرکت در همایش، گواهینامه ارائه مقاله، گواهینامه های بین المللی صادر شده و همچنین لوح فشرده (حاوی کتاب الکترونیک مجموعه مقاله ها) پس از برگزاری همایش، از طریق پست جمهوری اسلامی به نشانی افراد ارسال می شود.

از همه پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در همایش استدعا دارد، بمنظور صرفه جویی در وقت و تسریع در امور رسیدگی و داوری مقالات، چکیده و اصل مقاله خود را فقط درقالب یک فایل ارسال نمایند.

محورهای همایش

نخستین همایش یافته‌های نوین در هوافضا و علوم وابسته، سال 93

نخستین همایش یافته‌های نوین در هوافضا و علوم وابسته، سال 93

آخرین مهلت نام‌نویسی: 20 اردیبهشت 94
آخرین مهلت ارسال مقاله: 19 اردیبهشت 94
اعلام نتیجه داوری: یک هفته پس از فرستادن مقاله
زمان برگزاری: تیرماه 94

نشانی دبیرخانه: تهران، خ کارگز شمالی، انتهای امیرآباد، بعد از پل حکیم، دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران، اتاق شماره 103
تلفن:
09101401067
نشانی الکترونیکی:
info@aeromech.ir
تارنمای همایش:
http://aeromech.ir/fa

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • میترا پوررحیم  |  4 مرداد ماه 1394
    سلام.روزهاتون همیشه پر از موفقیت و پیشرفت.ببخشید من میخوام از تاریخ سمینارها و کنفرانسهای هوافضایی اطلاع پیدا کنم همایشهای سالانه و سمینارهاو..اگر لطف کنید و برای من ایمیل کنید ممنون میشم.یا جای به خصوصی هست که نوشته باشه؟
    پاسخ: با سلام و تشکر از شما
    قرار است در آینده‌ی نزدیک آخرین رویدادهای هوافضایی برای کاربران سایت ارسال شود. ولی در حال حاضر بهتر است که هر از چندگاهی به صفحه‌ی کنفرانس‌های پورتال مراجعه نمایید.
  • زهرا عاقل زاده  |  25 شهریور ماه 1394
    با سلام من فروردین ماه برای این همایش مقالاتم رو ارسال کردم و توی اطلاعات این همایش زمان برگزاری رو تیرماه اعلام کردن اما متاسفانه مدام تاریخ ارسال مقالات تمدید میشد این اصلا درست نیست که تاریخ و زمان برگزاری تغییر کنه و تا شهریور ماه طول بکشه و اینکه اصلا اطلاع رسانی در مورد اخبار همایش خوب نبود در واقع به هیچ عنوان راضی نبودم و فرصت زیادی رو به خاطر این همایش از دست دادم .
  • احد رحیمی لقب  |  14 آذر ماه 1395
    سلام، من سال ۹۴دو تا مقاله فرستادم قبول هم شد ولی مدرک مقاله رو برام نفرستادن، باید چیکار کنم؟
فرستادن دیدگاه جدید