پارک‌های هوانوردی راه‌اندازی می‌شود

دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی از راه‌اندازی پارک‌های هوانوردی در آینده‌ای نزدیک در کشور خبر داد. در واقع این پارک های هوانوردی همان نمایشگاه‌های هوایی و هوانوردی هستند که ستاد توسعه هوایی و هوانوردی برای تحقق این موضوع با شهرداری‌ها مذاکراتی داشته و در این راستا تفاهم نامه هایی نیز منعقد کرده است.

تاریخ ویرایش: 5 اسفند ماه 1394

دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی از راه اندازی پارک های هوانوردی در آینده ای نزدیک در کشور خبر داد.

یعقوب انتصاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بنا داریم پارک های هوانوردی را در سراسر کشور راه اندازی کنیم، گفت: در واقع این پارک های هوانوردی همان نمایشگاه‌های هوایی و هوانوردی هستند که ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی برای تحقق این موضوع با شهرداری ها مذاکراتی داشته و در این راستا تفاهم نامه هایی نیز منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه قرار است در این نمایشگاه‌ها سیملاتورها یا شبیه‌سازهایی برای پرواز مستقر شود، افزود: همچنین بنا داریم تا بدین واسطه ماکت‌های هواپیمایی را در این نمایشگاه‌ها قرار دهیم تا کسانی که از این نمایشگاه یا پارک‌های هوانوردی بازدید می کنند با این حرفه آشنایی پیدا کنند.

انتصاری با تاکید بر اینکه برنامه ریزی هایی شده که این نمایشگاه‌ها به صورت مداوم و سالی یکبار برگزار شود، گفت: اکنون این موضوع در دست بررسی است که امیدواریم به زودی نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به زمان راه اندازی پارک های فناوری هوانوردی گفت: هنوز زمان ایجاد و برقراری این پارک های فناوری مشخص نیست.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید