کنفرانس بین المللی ناوبری، آذر 1395

کنفرانس بین‌المللی ناوبری در تاریخ آذر 1395 در جزیره کیش، پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، برگزار می‌شود. محورهای این کنفرانس شامل سنسورها و سخت‌افزار، الگوریتم‌ها و روش‌ها، و کابردرها (هوافضا، دریا، خودرو، نقشه‌برداری) می‌باشد.

تاریخ ویرایش: 8 تیر ماه 1395

کنفرانس بین‌المللی ناوبری در تاریخ آذر 1395 در جزیره کیش، پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، برگزار می‌شود. محورهای این کنفرانس شامل سنسورها و سخت‌افزار، الگوریتم‌ها و روش‌ها، و کابردرها (هوافضا، دریا، خودرو، نقشه‌برداری) می‌باشد.

درباره کنفرانس

امروزه سنسورها و تجهیزات متنوعی به منظور اندازه­‌گیری شتاب، موقعیت مرکز جرم و سرعت زاویه­‌ای یک جسم وجود دارد. یکی از حوزه­‌های علمی و فنی بسیار مهم در زمینه ناوبری که در کاربردهای عملی و صنعتی از جمله صنعت هوافضا، خودرو، رباتیک و غیره بسیار مورد توجه است، استفاده مناسب از این تجهیزات و خروجی سنسورهای مختلف به منظور تعیین موقعیت و جهت­ گیری در لحظه­‌های مختلف از حرکت جسم موردنظر است. هدف از مطالعه و به کارگیری ناوبری دستیابی به موقعیت و جهت­ گیری هر چه دقیق‌­تر جسم در هر لحظه است که می­تواند در کاربردهای مختلفی همچون برنامه­‌ریزی مسیر، هدایت و کنترل آن جسم مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به اینکه امکان دست‌یابی به این اطلاعات از جسم با به کارگیری سنسورهای مختلف و متنوع وجود دارد، چگونگی تلفیق نتایج این سنسورها با استفاده از الگوریتم­‌های تلفیق در ناوبری به منظور دستیابی به اطلاعات موقعیتی و جهت­ گیری دقیق­‌تر جسم و در زمان کوتاه­تر از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است. مزیت مهم تلفیق سنسوری را می­‌توان استفاده از تمام مزایای سنسورهای مختلف و پوشش عیوب هر کدام از آنها به منظور ناوبری دانست. در این کنفرانس سعی بر این است که ظرفیت علمی و صنعتی کشور در حوزه­‌های مختلف مربوط به ناوبری اعم از حوزه سخت‌افزار و سنسور، حوزه الگوریتم­‌ها و تکنیک­‌ها و نیز حوزه کاربری به معرض ظهور قرار بگیرد. متخصصین مختلف حوزه ناوبری، به ارائه آخرین دستاوردهای علمی خود در قالب مقالات، سخنرانی­‌های کلیدی و کارگاه­‌های آموزشی بپردازند و ارتباط ماندگاری در راستای ایجاد هم‌افزایی دانش و تجربه میان صاحبان دانش و صنعت ایجاد گردد.

کنفرانس بین المللی ناوبری، 1395

محورهای کنفرانس

  • ناوبری ـ سنسورها و سخت‌افزار
  • ناوبری ـ الگوریتم‌ها و روش‌ها
  • ناوبری ـ کاربردها (هوافضا– دریا – خودرو – نقشه برداری )

تاریخ های مهم

مهلت ارسال چکیده مقالات: 1395/04/30
اعلام پذیرش چکیده مقالات:  1395/05/25
مهلت ارسال اصل مقالات:  1395/06/30
اعلام پذیرش مقالات:  1395/07/30
آخرین مهلت ثبت نام:  1395/09/14
تاریخ برگزاری کنفرانس:  21 و 1395/09/20

وب‌گاه کنفرانس: http://inc2016.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید