رویداد فانوس؛ چالش طراحی موتور توربینی، 1395

نخستین دوره مسابقه طراحی و ساخت موتور توربینی به همت سمت (ساخت موتورهای توربینی)، پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی ریاست جمهوری و ... در مردادماه 1395 برگزار می گردد.

تاریخ ویرایش: 21 تیر ماه 1395

اولین دوره مسابقه طراحی و ساخت موتور توربینی به همت سمت (ساخت موتورهای توربینی)، پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی ریاست جمهوری و ... برگزار می گردد.

دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه فناوری های زیرساختی برای رسیدن به فناوری طراحی و ساخت موتور توربینی، شناخت استعدادهای برتر و ایجاد جریان دانشجویی برای حل مسائل فناورانه مربوطه رویداد فانوس موتور توربینی را تحت 3 محور اصلی طراحی و ساخت موتورهای میکروجت، ارتقای فنی موتورهای مینی جت و طراحی و ساخت قطعات موتورهای توربینی و تحت نظارت سازمان های حامی برگزار می نماید.

رویداد فانوس؛ چالش طراحی موتور توربینی، 1395

رویداد فانوس دارای 3 مرحله است که در ابتدا در یک دوره ی 2 ماهه طراحی اولیه تیم ها در کنار مشاوران و مربیان متخصص آموزش های لازم را می بینند و سپس طرح ها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. از طرح های برتر طی دوران طراحی مفهومی که حدود 6 ماه است تحت نظر حمایت خواهد شد و سپس از طراحی مفهومی های مناسب به منظور ساخت نمونه اولیه و سپس فروش آن پشتیبانی های حداکثری به عمل خواهد آمد، بنابراین تنها شرط حضور در این رویداد علاقمندی به پیشرفت در حوزه فناوری های موتور توربینی می باشد.

رویداد فانوس؛ چالش طراحی موتور توربینی، 1395

به منظور نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس fanooschallenge.ir مراجعه نمایید.

زمان نام‌نویسی: 12 تا 25 تیر ماه 1395
آغاز رویداد: 2 مرداد ماه 1395
تارنمای رویداد: fanooschallenge.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید