ارسال نامه آرزوهای کودکان به فضا

یک شرکت فضایی خصوصی، مجموعه‌ای از نامه‌های کودکان خطاب به مردم زمین را به جو ارسال کرده و مجددا به نویسندگان آنها بازگردانده است. این نامه‌ها در بازگشت به زمین بازیابی و به کودکان توسط پست الکترونیک ارسال شدند اما پیش از ارسال، رون گاران، فضانورد پیشین ناسا آنها را امضا کرد. در کنار این نامه‌ها، همچنین تصویری از جعبه در فضا برای کودکان فرستاده شد.

تاریخ ویرایش: 9 دی ماه 1395

یک شرکت فضایی خصوصی، مجموعه‌ای از نامه‌های کودکان خطاب به مردم زمین را به جو ارسال کرده و مجددا به نویسندگان آنها بازگردانده است.

به گزارش آنا از ایسنا، شرکت World View که در نهایت قصد دارد انسان‌ها را به آستانه فضا ببرد، این پیام‌های کودکانه را در یک جعبه هدیه درخشان قرار داده و آن را به ارتفاع 28 کیلومتری زمین فرستاده است.

ارسال نامه آرزوهای کودکان به فضا

این نامه‌ها در بازگشت به زمین بازیابی و به کودکان توسط پست الکترونیک ارسال شدند اما پیش از ارسال، رون گاران، فضانورد پیشین ناسا و خلبان ارشد شرکت World View آنها را امضا کرد. در کنار این نامه‌ها، همچنین تصویری از جعبه در فضا برای کودکان فرستاده شد.

ارسال نامه آرزوهای کودکان به فضا

این نامه‌ها به توصیف آنچه کودکان در صورت مشاهده زمین از فضا، به زمینیان می‌گفتند، پرداخته بودند. برخی از این کودکان در نامه خود خواستار صلح جهانی یا محبت شده بودند و سایرین درخواست‌های خاص‌تر داشتند.

برای مثال، یک کودک هفت ساله به نام سوفیا در نامه خود از مردم خواسته بود تا دست از کشتن حیوانات برای خوردن گوشت آنها بردارند و همچنین قیمت دونات کاهش یابد.

گاران که پیش از این به عنوان فضانورد در سازمان ناسا خدمت می‌کرده، امیدوار است که تجربه شرکت World View به مردم کمک کند تا جهان را جای مشاهده به شکل چندین کشور، به شکل یک سیاره کلی ببینند.

ارسال نامه آرزوهای کودکان به فضا

شرکت World View در حال آزمایش سیستم بالن‌های خود برای ارسال انسان‌ها در سفرهای خصوصی به انتهای جو زمین و بازگشت آنها به زمین است. شرکت‌های دیگری مانند ویرجین گلکتیک یا بلو اوریجین هم در تلاش برای فرستادن انسان‌ها به فضای زیرمداری هستند اما هر دو شرکت می‌خواهند این کار را با استفاده از موشک انجام دهند.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید