بررسی 33 فونت فضایی

آیا به دنبال یک فونت با مضمون فضایی هستید تا یک نقوش آینده‌نگر و علمی-تخیلی را به طرح‌های خود اضافه کنید؟

تاریخ ویرایش: 8 مهر ماه 1398

آیا به دنبال یک فونت با مضمون فضایی هستید تا یک نقوش آینده‌نگر و علمی-تخیلی را به طرح‌های خود اضافه کنید؟

این مجموعه از قلم‌ها یا فونت‌های فضایی بهترین مکان برای شروع است!

قلم‌های فضایی با روند محبوب و پرطرفداری که دنیای طراحی را به خود اختصاص داده است، به ویژه در هدرهای وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی، پوسترها و طراحی چاپ متناسب است.

در این مجموعه بهترین قلم‌های فضایی و علمی-تخیلی را برای تأمین نیازهای طراحی شما ارائه‌ کرده‌ایم.

آنها برای هر طرحی که می‌خواهید احساسی از آینده داشته باشید مناسب است، چه با ظاهری براق و مدرن و چه چیز کاملاً علمی، یا چیزی کاملا علمی-تخیلی!

 

3 نکته برای انتخاب یک فونت فضایی

قلم‌های فضایی از سبک طراحی منحصر به فرد خود استفاده می‌کنند که باعث می‌شود با سایر فونت‌ها متفاوت باشند. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در یافتن فونت مناسب برای طراحی خود آورده شده است.

1. سبک‌های مختلف فونت‌های فضایی

قلم‌های فضایی در چند سبک متفاوت از طرح ها ارائه می‌شوند. فونت‌های منحصر به فردی با طرح‌های آینده‌نگر مشابه فونت‌های استفاده شده توسط ناسا و همچنین فونت‌هایی که ادای احترام به رویدادهای گذشته مانند آپولو 11 می‌کنند وجود دارد.

این که آیا شما روی پوستر فیلم کار می‌کنید یا یک بروشور رویدادهای فنی هستید، باید به دنبال یک فونت فضایی باشید که طراحی کلی شما را نمایش دهد.

2. جفت قلم مناسب را پیدا کنید

شما می‌توانید از دو فونت مختلف برای عناوین و متن استفاده کنید. بهتر است از فونت‌های فضایی برای عناوین استفاده کنید و برای پاراگراف‌ها و زیرنویس‌ها از فونت‌های مختلف استفاده کنید. اما، به خاطر داشته باشید که قلم دیگری را انتخاب کنید که به خوبی با دیگری جفت شود.

3. بر بهبود خوانایی تمرکز کنید

قلم‌های فضایی به طور کلی دارای طرح‌های تمیز هستند که باعث بهبود خوانایی می‌شوند. با این حال، برخی از انواع فونت‌های فضایی وجود دارد که خواندن عناوین شما را سخت‌تر می کند. به جز مواردی مانند طراحی یک آرم یا نشان خلاق، باید سعی کنید از استفاده از چنین فونت‌هایی در طراحی‌ها خودداری کنید.

 

Voyager - فونت فضایی مدرن

Voyager - فونت فضایی مدرن

Voyager یکی از خلاق‌ترین فونت‌های فضایی در لیست ما است. این طراحی با ترکیبی از هر دو عنصر مدرن و قدیمی طراحی شده است که به Voyager 1 ادای احترام می‌کند.

قلم sans-serif شامل کاراکترهای جایگزین، پشتیبانی چند زبانه و موارد دیگر است. برای تهیه آرم‌های مرتبط با فناوری، کارت ویزیت و پوستر فوق‌العاده است.

چرا این یک انتخاب برتر است؟ طراحی زیبا و مدرن، این فونت را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساخت انواع طرح‌های با مضمون فضا تبدیل می‌کند. قلم همچنین به شما امکان می‌دهد از 2 وزن مختلف نیز انتخاب کنید.

 

Stargaze - فونت فضایی مدرن

Stargaze - فونت فضایی مدرن

Stargaze یک فونت فضایی خیره‌کننده است که از طراحی آینده‌نگر برخوردار است. فونت همچنین دارای حروفی است که گوشه‌های تیز و گرد را شامل می‌شوند. طراحی پررنگ و درشت، این فونت را برای همه چیز از طراحی وب‌سایت گرفته تا پوستر فیلم، آگهی، طراحی تی‌شرت و موارد دیگر کامل می‌کند.

 


همچنین ببینید:

پوسترهای دیدنی «به سوی ستارگان» با بازی برد پیت


 

Centauri - فونت فضایی آینده‌نگر

Centauri - فونت فضایی آینده‌نگر

Centauri یک فونت همه‌گیر برای مینیمالیست‌ها است. این فونت دارای یک طراحی با حروف گسترده است و همراه با حروف و اعداد جایگزین نیز هست. این فونت می‌تواند برای ساختن جلدهای جذاب برای رمان های علمی-تخیلی و پوسترهای بزرگ استفاده شود.

 

Exodar - فونت فضایی آینده‌نگر

Exodar - فونت فضایی آینده نگر

Exodar یک فونت توخالی خلاق است که همچنین با طراحی فضایی همراه است. فونت همچنین از حروف بزرگ و حروف کوچک و همچنین عددها و علائم راهنمایی پشتیبانی می‌کند.

 

Young Moon- قلم فضایی خلاق

Young Moon- قلم فضایی خلاق

اگر در حال کار روی یک طراحی خلاقانه یا یک طراحی کودک‌پسند هستید، این فونت زیبای فضایی  برای شما مناسب است. این فونت یک سبک دستی خلاقانه است که یک لمس شخصی منحصر به فرد را به طرح‌های شما اضافه می‌کند.

 

Spacewell - فونت خانواده فضا

Spacewell - فونت خانواده فضا

Spacewell خانواده‌ای از قلم‌ها است که از طراحی شیک استفاده می‌کنند. قلم همچنین در 3 سبک مختلف ارائه می‌شود. همچنین شامل پشتیبانی چند زبانه است.

 

MADE Evolve Sans - فونت فضای آزاد

MADE Evolve Sans - فونت فضای آزاد

Made Evolve یک فونت شیک و آینده‌نگر است که دارای طراحی فضایی است. این قلم در وزن‌ها و سبک‌های مختلف موجود است. استفاده از پروژه‌های شخصی شما رایگان است.

 

Effort- فونت فضایی با تکنولوژی بالا

Effort- فونت فضایی رایگان با تکنولوژی بالا

Effort یک قلم مدرن دیگر است که دارای یک طرح آینده‌نگر می‌باشد. این فونت برای پروژه ‌ای فناوری و خلاقیت مناسب‌‌ترین است. نسخه رایگان فقط برای پروژه‌های شخصی در دسترس است.

 

تایپ‌فیس Derelict

Derelict Typeface

تایپ‌فیس Derelict فونتی است که شما را به یاد سفرهای فضایی و فیلم‌های آینده می‌اندازد. این فونت برای استفاده از آن با طرح‌های مختلفی از قبیل آرم، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و پوسترها به دو شکل خشن و تمیز ارائه می شود. همچنین شامل یک نسخه فونت وب نیز می‌باشد.

 

Haynthams Spacescript

Haynthams Spacescript

این بسته نرم افزاری 2 در 1 است که با دو نوع فونت مختلف، فونت اسکریپت و فونت sans همراه است و دارای همان طراحی است. فونت دارای طراحی فضایی است که باعث می‌شود آن را برای طراحی پوستر، طرح‌های تی‌شرت، کارت تبریک و آگهی‌های تبلیغاتی ایده‌آل کند.

 

قلم فضایی Death Star

Death Star

دیگر نیازی به سفر به یک کهکشان دور برای پیدا کردن یک فونت فضایی خوب نیست. این قلم با طراحی‌ای آشنا همراه است که همه طرفداران فیلم علمی-تخیلی فوراً عاشق آن خواهند شد. با الهام از فیلم‌های جنگ ستارگان، این فونت از همان فضای 80 برخوردار است.

 

تایپ‌فیس Helios

تایپ‌فیس Helios

در نگاه اول، این فونت مانند یک فیلم ترسناک فضایی شبیه فیلم‌های بیگانه به شما می دهد. قلم Helios فونتی است که هم دارای گوشه‌های گرد و هم نرمال است. همچنین نسخه فونت وب نیز ارائه می‌شود.

 

تایپ‌فیس Lauronos

تایپ‌فیس Lauronos

Lauronos یک فونت فضایی است که از یک طراحی کلاسیک برخوردار است که اغلب اوایل دهه 70 در فیلم هایی با مضمون فضا مشاهده می‌کنید. این فونت دارای هر دو حروف بزرگ و کوچک است و همچنین شامل 21 شخصیت و 25 گلیف نیز می‌باشد.

 

Astron - فونت فضایی علمی-تخیلی

Astron - فونت فضایی علمی تخیلی

Astron یک فونت کاملا رایگان فضایی است که می‌توانید در پروژه‌های شخصی و تجاری خود از آن استفاده کنید. قلم شامل 3 وزن مختلف است.

 

Efesto - فونت فضایی مینیمال

Efesto - فونت فضایی مینیمال

Efesto یک فونت فضایی مینیمال است. این فونت از طراحی فضای ترسناک و ظریف برخوردار است و یک طرح عالی برای طراحی پوستر فیلم و سایر طراحی‌های با مضمون فناوری است.

 

قلم فضایی Primal

قلم فضایی Primal

Primal یک قلم با موضوع علمی ترسناک علمی-تخیلی است که از طراحی حروف درشت برخوردار است. برای طراحی یک آرم مدرن، علائم تجاری، کارت ویزیت و پوستر مناسب است. فونت همچنین شامل حروف چند زبانه و نسخه های متناوب برخی از حروف آن است.

 

قلم تزئینی Juk01

قلم تزئینی Juk01

این یک نوع تایپ‌فیس آزمایشی با طراحی درشت و تزئینی غیر معمول است. طراحی منحصر به فرد حروف باعث می‌شود  که این فونت برای تهیه پوستر یا هدر وب‌سایت عالی باشد.

 

Bastille - قلم فضایی آینده‌نگر

Bastille - قلم فضایی آینده‌نگر

Bastille یک قلم آینده‌نگر است که طرح آن الهام‌گرفته از فیلم های Blade Runner است. این قلم به دو سبک معمولی و ایتالیک ارائه می‌شود. این قلم برای طراحی پوستر فیلم، جلد کتاب، آرم، طرح‌های تی‌شرت و موارد دیگر مناسب است.

 

قلم Dreamscape

Dreamscape

Dreamscape یک قلم خیره‌کننده با طراحی منحصر به فرد است که بهترین گزینه برای انواع طرح‌ها از هدر وب‌سایت گرفته تا جلد آلبوم‌های موسیقی، ارسال نقل قول، آگهی‌ها و موارد دیگر است. قلم در دو سبک نیز ارائه شده است.

 

تایپ‌فیس Ichiji

Ichiji Type

این فونت قطعاً متن شما را به گونه‌ای جلوه می‌دهد که انگار به زبانی عجیب و غریب نوشته شده است. Ichiji فونت است که تضمین می‌کند به طرح‌های شما ظاهر و احساس منحصر به فرد بدهد.

 

Space - فونت هندسی

Space - فونت هندسی

این فونت فضایی از طراحی هندسی منحصر به فرد برخوردار است. استفاده از این فونت در پروژه‌های شخصی و تجاری کاملاً رایگان است.

 

Kidspace - فونت فضایی بازیگوش

Kidspace - فونت فضایی بازیگوش رایگان

اگر در حال کار روی طرحی برای کودکان هستید، این فونت رایگان به شما کمک می‌کند تا حس بازیگوشی و خلاقیت را به طراحی خود بیفزایید. فونت قابل استفاده در پروژه‌های شخصی است.

 

Light City - فونت فضایی مدرن

Light City - فونت فضایی مدرن

Light City یک قلم مدرن است که از طراحی ساده و تمیز برخوردار است. این یک فونت ایده‌آل برای هر  پروژه‌های حرفه‌ای و خلاق است.

 

قلم Freeline

قلم Freeline

Freeline یک فونت مونوگرام مدرن است که همچنین از طراحی با مضمون فضا بهره می‌برد. می‌توانید با انواع مختلفی از پروژه‌های طراحی از طرح های آرم گرفته تا هدر وب سایت، بنرها، طراحی چاپ و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین شامل یک نسخه فونت وب نیز می‌باشد.

 

LineTech - قلم آینده‌نگر

LineTech - قلم آینده‌نگر

LineTech یک فونت وب است که با یک طراحی آینده‌نگر ارائه می‌شود. در سه نسخه مختلف وجود دارد: سبک، معمولی و درشت. این فونت برای تهیه تماس با وب‌سایت برای دکمه‌های دعوت به اقدام یا یک تیتر بی‌نظیر مناسب است.

 

Cosmodrome - قلم اسکریپت تک‌خط

Cosmodrome - قلم اسکریپت تک‌خط

Cosmodrome یک فونت اسکریپت با موضوع فضایی است که شامل نسخه فونت وب نیز می‌شود. طراحی سبک دستی، آن را برای طراحی آرم‌های امضاگونه و ساخت طرح‌های تی‌شرت ایده‌آل می‌کند.

 

قلم Astronova

قلم Astronova

قلم Astronova هم با طراحی مدرن و هم با طراحی فضایی همراه است. این در هر دو سبک معمولی و ایتالیک در دسترس است. این فونت می‌تواند برای طراحی جلد آلبوم، پوستر، آگهی، و آرم مورد استفاده قرار گیرد.

 

تایپ‌فیس Azidhor

تایپ‌فیس Azidhor

یک فونت مدرن برای طراحی آرم، علائم ، هدر وبلاگ و پست‌های رسانه‌های اجتماعی. Azidhor با 24 شخصیت جایگزین و 40 گلیف همراه است.

 

تایپ‌فیس Lunar Eclipse

تایپ‌فیس Lunar Eclipse

این فونت جذاب از یک طراحی آینده‌نگر با موضوع فضایی برخوردار است که آن را برای مارک‌های لوکس و طرح‌های مبتنی بر محصول مناسب می‌کند. به گفته طراح آن، این فونت به بهترین وجه از طرح‌های مبتنی بر فویل نقره یا طلا استفاده می‌شود.

 

Nemesis - قلم آینده‌نگر

Nemesis - قلم آینده‌نگر

Nemesis یک قلم آینده‌نگر است که با یک طراحی غیر معمول همراه است. برای جلب توجه بیشتر بهتر است در طرح‌های پوستر و بنر استفاده کنید. قلم در 4 سبک مختلف ارائه می‌شود.

 

قلم LUNA

قلم LUNA

LUNA یک فونت سریف است که می‌توانید برای طراحی پوستر، هدر وب سایت، کارت تبریک و پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. قلم از هر دو حروف بزرگ و کوچک پشتیبانی می کند.

 

قلم Autorich Sans

قلم Autorich Sans

Autorich یک قلم sans-serif مدرن است. قلم شامل حروف متناوب، پیوندها، ارقام، نمادها و موارد دیگر است.

 

Vision - فونت خانواده

Vision - فونت خانواده

Vision یک فونت نمایش هندسی است که از طراحی منحصر به فرد و آینده نگر برخوردار است. فونت برای ایجاد طرح های آرم، هدر وب سایت و کارهای برندسازی مناسب است.

منبع ترجمه ایران هوافضا

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب