تشکیل شبکه آزمایشگاهی فناوری هوایی و هوانوردی


ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی
به منظور هدفمند کردن حمایت‌های خود تنها از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه هوایی و هوانوردی کشور، از ابتدای نیمه دوم سال 1393، از آزمایشگاه‎هایی که به شبکه آزمایشگاهی هوایی پیوسته‎اند، مطابق با دستورالعمل حمایتی ستاد، حمایت به‎عمل می آورد.
برای آگاهی بیشتر به تارنمای این ستاد به نشانی iatdh.isti.ir مراجعه فرمایید.

تاریخ ویرایش: 10 شهریور ماه 1393

به گزارش مرکز روابط عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور هدفمند کردن حمایت‌های خود تنها از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه هوایی و هوانوردی کشور، از ابتدای نیمه دوم سال 1393، از آزمایشگاه‎هایی که به شبکه آزمایشگاهی هوایی پیوسته‎اند، مطابق با دستورالعمل حمایتی ستاد، حمایت به‎عمل می آورد.

این شبکه آزمایشگاهی با هدف فراهم کردن بستر لازم برای ارتقای کارایی ظرفیت های آزمایشگاهی و ارائه خدمات به محققان دانشگاهی و فعالان صنعتی حوزه هوایی و هوانوردی تشکیل می شود.

بنابراین گزارش، با توجه به دستورالعمل این فراخوان، هر یک از آزمایشگاه‎های فعال در حوزه هوایی و هوانوردی اطلاعات تجهیزات آزمایشگاهی خود را در قالب فرم «اطلاعات جامع آزمایشگاهی حوزه هوایی و هوانوردی» مندرج در سایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی www.iatdh.isti.ir، تکمیل و در اختیار دبیرخانه این ستاد قرار دهند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری هوایی و هوانوردی

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید