ارائه تسهيلات به فناوری‌های فضايی و خدمات فضاپايه

با دستور و حمایت وزیر ارتباطات مقرر شده است تا کارگروه تخصصی «فناوری های فضایی و خدمات فضاپایه» به عنوان پنجمین کارگروه به منظور حمایت از کسب‌وکارهای فضاپایه  و اجرای برنامه‌های جدید سازمان فضایی ایجاد گردد.

تاریخ ویرایش: 31 اردیبهشت ماه 1398

به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، و در راستای اجرای سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از کسب‌وکارها، پیش از این وام وجوه اداره شده در اختیار کسب‌وکارها در چهار کارگروه تخصصی نرم‌افزار، سخت‌افزار، امنیت و محتوا قرار می‌گرفت.

ارائه تسهيلات به فناوری‌های فضايی و خدمات فضاپايه

اکنون با دستور و حمایت وزیر محترم ارتباطات مقرر شده است تا کارگروه تخصصی «فناوری های فضایی و خدمات فضاپایه» به عنوان پنجمین کارگروه به منظور حمایت از کسب‌وکارهای فضاپایه  و اجرای برنامه‌های جدید سازمان فضایی ایجاد گردد.

ترکیب اعضای این کارگروه در جلسه‌ کارگروه  وجوه اداره شده   مشخص و تصویب شد. به واسطه ایجاد این کارگروه بخشی از نیازهای مالی فناوران، نوآوران و ارائه‌دهندگان خدمات حوزه فضایی توسط متخصصین و صاحب‌نظران این حوزه با سرعت، دقت و کیفیت مناسب مورد ارزیابی و ارزش‌گذاری و حمایت قرار خواهد گرفت. مخاطبان و صاحبان کسب‌وکارها برای آگاهی و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه وجوه اداره شده وزارت مراجعه نمایند.

نشانی اینترنتی: ees.ict.gov.ir/web/loan/11

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید