وبینار «عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها» (6 مرداد 99)

پژوهشگاه فضایی ایران در نظر دارد وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" در تاریخ 6 مرداد 99 برگزار نماید.

تاریخ ویرایش: 2 مرداد ماه 1399

در راستای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های دوران جدید فناوری فضایی از وجوه مختلف، پژوهشگاه فضایی ایران در نظر دارد وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، دکتر هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه، طی مصاحبه‌ای با گزارشگر روابط عمومی، با اعلام خبر فوق، گفت: بسیاری از مردم با عصر فضا که از حدود ۶۰ سال پیش آغاز شده، آشنا هستند، اما گروه اندکی، شامل متخصصان حوزه صنعت فناوری فضایی می‏دانند که دوران جدیدی از حیات و تکامل این فناوری با نام Space ۴ یا فضای نو آغاز شده است.

وبینار «عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها»، 6 مرداد 99

دکتر رضایی افزود: فضای نو در امتداد و همراه با مجموعه تحولاتی است که در موج بزرگ‌تری به نام "انقلاب صنعتی چهارم"، زندگی بشر را به شکلی اساسی دگرگون خواهد کرد و به ویژه، کل دنیای صنعت و فناوری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان ساخت: با این رویکرد جهانی، استفاده از ظرفیت‌های دانش و نوآوری ایرانی که همیشه در شرایط سخت به یاری صنعت و اقتصاد کشور آمده، نه تنها خالی از فایده نبوده، بلکه یک ضرورت است.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران، با اشاره به اهمیت موضوع یادآورشد: در این جهت، وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" در پژوهشگاه فضایی ایران، برنامه‌ریزی شده است که در روز دوشنبه ۶ مرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر رضایی افزود: در این وبینار عناوینی همچون "فضای نو، تعاملات ما و این موج"، "عصر جدید فضا و نقش‌آفرینی در آن"،"تغییرات ساختار تحقیق و توسعه فضایی در عصر جدید فضا" و"فرصت‌های ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در عصر جدید فضا" توسط اعضاء هیات علمی، پژوهشگران و فعالان بخش خصوصی در حوزه فضا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد شرکت در این وبینار رایگان بوده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

زمان برگزاری: 6 مرداد 99

لینک نام‌نویسی

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب