اطلاعیه سازمان فضایی ایران در خصوص «مسابقه ماهواره دانشجویی مکعب ایرانی»

سازمان فضایی ایران در حال برگزاری نخستین دوره مسابقات طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی در ایران است. این مسابقات با هدف ارتقای صنعت فضایی کشور و همچنین تربیت و جذب نیروی انسانی متخصص و ایجاد ارتباط مستقیم و پایدار صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

تاریخ ویرایش: 30 اردیبهشت ماه 1395

سازمان فضایی ایران در حال برگزاری اولین دوره مسابقات طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی در ایران است. این مسابقات که به دنبال چهار دوره برگزاری مسابقات کن ست در ایران طرح ریزی و اجرا می شود، با هدف ارتقای صنعت فضایی کشور و همچنین تربیت و جذب نیروی انسانی متخصص و ایجاد ارتباط مستقیم و پایدار صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسابقه ماهواره دانشجویی مکعب ایرانی

لازم به ذکر است که پس از دریافت طرح پیشنهادی، تیم ها فرصت خواهند داشت تا طرح‌های خود را به مسابقات ارائه کرده و سپس طرحهای برگزیده برای ادامه طراحی و ساخت محصول، حمایت مالی خواهند شد. همچنین در طول برگزاری مسابقات دوره ها و کارگاه های آموزشی متنوع و تخصصی برای شرکت کنندگان ارائه می گردد.

با توجه به مشکلاتی که برخی از تیمها در ثبت نام و یا ارتباط با مسئولین دانشگاه ها داشته اند، از همگی تیم ها دعوت می شود فارغ از جزئیات قوانین اعلام شده، پیش از پایان مهلت، در سایت ثبت نام کنند تا باقی مراحل در همراهی با مسئولین برگزاری مسابقات با آنها مرتفع گردد.

جزئیات بیشتر در این مورد از طریق وب سایت http://spcs.isa.ir قابل اکتساب می باشد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید